آب مروارید

آب مروارید
گروه اجتماعی-  برای نخستین بار در جهان عمل جراحی کاتاراکت(آب مروارید) توسط بهنام غفارزاده، جراح و متخصص چشم  در تبریز برروی خروس 5 ساله انجام شد.  بهنام غفارزاده اظهار کرد: عمل جراحی ب مروارید روی...
گروه سلامت> مهرنوش فرهی-  در هر ‌٨ ثانیه یك نفر در دنیا به علت مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهد. اگر فردی از سن نوجوانی شروع به کشیدن سیگار كند و مدت ‌٢٠ سال یا بیشتر به این عمل ادامه بدهد . ‌...

انجام عمل جراحی آب مروارید بر روی خروس

گروه اجتماعی-  برای نخستین بار در جهان عمل جراحی کاتاراکت(آب مروارید) توسط بهنام غفارزاده، جراح و متخصص چشم  در تبریز برروی خروس 5 ساله انجام شد. 

بهنام غفارزاده اظهار کرد: عمل جراحی ب مروارید روی چشم چپ خروس با موفقیت انجام گرفت و چشم دیگر را نیز معاینه کردم تا وقتی که آب مروارید چشم دیگر برسد عمل انجام می‌گیرد.  

این متخصص چشم خاطرنشان کرد: قبلا نیز  جراحی روی چشم  اردک 9 ساله را در مطب خود با موفقیت انجام دادم.

آنچه از سیگار نمی دانید

گروه سلامت> مهرنوش فرهی-  در هر ‌٨ ثانیه یك نفر در دنیا به علت مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهد. اگر فردی از سن نوجوانی شروع به کشیدن سیگار كند و مدت ‌٢٠ سال یا بیشتر به این عمل ادامه بدهد . ‌٢٥ سال زودتر از کسی كه هرگز سیگار نكشیده‌، خواهند مرد.
آزمایش‌ها و شواهد پزشکی نشان داده‌اند که تمامی محدوده‌هایی که در بدن انسان در برخورد مستقیم با دود سیگار قرار دارند مانند لب‌، حنجره، مری، ریه و غیره در معرض ابتلا به سرطان هستند. همچنین ارتباط بسیار نزدیکی بین مصرف سیگار و سرطان لوزالمعده وجود دارد.

اشتراک در RSS - آب مروارید