یافته های پزشکی

یافته های پزشکی
گروه فناوری- یک شرکت آمریکایی، جورابی ابداع کرده که می‌تواند دمای پای افراد مبتلا به دیابت را اندازه بگیرد و آنها را در مورد گسترش زخم‌هایشان آگاه کند. بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت، از زخم‌های پا...
تصور کنید که ساعت‌ها قبل از یک حمله قلبی، خبردار می‌شدید که چنین اتفاقی قرار است برای شما بیفتد. شبیه داستان‌های علمی تخیلی است، نه؟ اما الان دیگر چندان تخیلی نیست، دست کم در بعضی بیمارستان‌های...

جورابی که دمای پای بیماران دیابتی را اندازه می‌گیرد

گروه فناوری- یک شرکت آمریکایی، جورابی ابداع کرده که می‌تواند دمای پای افراد مبتلا به دیابت را اندازه بگیرد و آنها را در مورد گسترش زخم‌هایشان آگاه کند.

بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت، از زخم‌های پا که کنار آمدن با آنها دشوار است، رنج می‌برند. در این رابطه، بهترین کار، اقدام فوری برای جلوگیری از گسترش زخم‌ها و درمان به موقع آنهاست.

ممکن است این جوراب‌های مجهز به آژیر، راه حل این مشکل را ارائه دهند زیرا قادر به اندازه‌گیری دمای پا هستند و در صورت گسترش غیرمعمول زخم می‌توانند بیمار را از آن آگاه کنند.

برنامه‌ای که مرگ را پیش‌بینی می‌کند

تصور کنید که ساعت‌ها قبل از یک حمله قلبی، خبردار می‌شدید که چنین اتفاقی قرار است برای شما بیفتد. شبیه داستان‌های علمی تخیلی است، نه؟

اما الان دیگر چندان تخیلی نیست، دست کم در بعضی بیمارستان‌های آمریکا.

سازمان غذا و داروی آمریکا برای اولین بار الگوریتمی را تأیید کرده که قادر است از مرگ ناگهانی به دلیل وقوع اختلال قلبی-تنفسی جلوگیری کند.

اشتراک در RSS - یافته های پزشکی