قلعه‌نویی: این فوتبال تبریک ندارد/ یک هفته به ناموس ما توهین شد

چهارشنبه،۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
"این معرفت نیست که سر تیم شهرستانی را ببرند"

گروه ورزش- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست تیمش برابر استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا از مقامات ورزش و فوتبال ایران انتقاد کرد.

 امیر قلعه نویی بعد از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم عین حرف‌های مرا منعکس کنید. به این فوتبال نباید تبریک گفت. باید به سلطانی‌فر و تاج تبریک گفت.

او افزود: از سلطانی‌فر و تاج ممنونیم که تیم‌ها را به خوبی حمایت می‌کنند. ما در زمین نباختیم. یک فوتبال بحرینی دیدیم. بازی‌ای که هفت دقیقه وقت اضافه داشت را چهار دقیقه گرفتند و پنالتی ما را اعلام نکردند. باید به حال این فوتبال گریه کرد. اگر داور مثل بازی پرسپولیس و الجزیره از شرق بود، عیار تیم‌ها معلوم می‌شد. باقری نباید اخراج می‌شد؟ پنالتی روی بختیار را نگرفتند. به استقلال تبریک می‌گویم ولی به این فوتبال تبریک نمی‌گویم.

قلعه‌نویی ادامه داد: زندگی ادامه دارد. یک تیم مظلوم و شهرستانی چرا باید این اتفاق برایش بیفتد؟ یک هفته به ناموس ما توهین شد. آقای سلطانی‌فر و آقای تاج از اینجا به شما تبریک می‌گویم. دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. سر تیم شهرستانی را بریدند. الان قلعه نویی خوب است، چون شکستش دادیم. مبارکشان باشد. به فوتبال تبریک نمی‌گویم.

سرمربی ذوب آهن در ادامه گفت: به کی‌روش هم تبریک می‌گویم. بازیکنان ما مردانه بازی کردند. لیست تیم ملی هم اثری نداشت. استقلال تیام و داور را داشت که ما نمی‌توانستیم این دو بازیکن را بگیریم. باید به تیام، دو عزیزی که اسمشان را آوردم و داور تبریک بگویم.

او در پاسخ به این سوال که سرنوشتش در ذوب آهن چه خواهد شد، گفت: بگذارید ۲۴ ساعت ریکاوری شویم و از این فوتبال لذت ببریم بعد تصمیم بگیریم. این معرفت نیست که سر تیم شهرستانی را ببرند. دیروز دیدید داور چقدر خوب بود؟ به باشگاه گفتم نامه بزنند که داور از شرق آسیا باشد. از سوتی که داور در دقیقه اول بزند، آدم می‌فهمد چه بلایی قرار است سرش بیاید.

قلعه نویی درباره شعارهایی که علیه او سر داده شد و این که آیا به تماشاگرها حق می‌دهد بابت اظهارات دیروزش از او ناراحت باشند، گفت: الان چون باختم با غیرت شدم! من بحثم به همان‌ها بود. چطور به مادر خدابیامرز من توهین می‌کنند؟ شما حاضرید علیه مادرتان توهین کنند؟ آیا سعه صدر دارید؟

او در پاسخ به سوالی درباره اتهاماتش به وزیر ورزش و تاج گفت: استقلال وابسته به کجاست؟ وزارت ورزش، تمام شد و رفت. مبارکش باشد. من به فوتبال تبریک نمی‌گویم. به استقلال، سلطانی‌فر و تاج تبریک می‌گویم. ما که یاد بحرین افتادیم. من چهار تا و پنج تا خورده‌ام ولی فوتبال بازی کرده‌ام. در عمرم این‌گونه بازی نکرده‌ام. سه سال مانده به انتخابات. دیگر چه بگویم.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا

کد خبر: 1058