رونالدو: می توانم تا 41 سالگی بازی کنم

چهارشنبه،۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

گروه ورزش - فوتبال جهان - «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی رئال مادرید که بدنبال پنجمین قهرمانی اروپاست، خود را 10سال جوانتر احساس می کند و معتقد است که می تواند تا 41 سالگی به بازی فوتبال ادامه دهد.

رونالدو 33 ساله امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسپانیا گفت: سن بیولوژیکی من 23 سال است. 
وی گفت: هنوز راه زیادی در پیش دارم و می توانم تا 41 سالگی بازی کنم. احساس خوبی دارم و خوشحالم. روز شنبه در یک فینال دیگر بازی می کنیم و هواداران پشت رونالدو هستند. 
تیم فوتبال رئال مادرید روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا که شهر کی یف پایتخت اوکراین برگزار می شود، به مصاف لیورپول می رود. 
رونالدو با زدن 15 گل در 12 بازی فصل کنونی لیگ قهرمانان اروپا، برای ششمین سال متوالی بالاترین آمار گلزنی این مسابقات را در اختیار دارد. او اگر در بازی روز شنبه مقابل لیورپول هم گلزنی کند، اولین بازیکنی خواهد بود که در چهار فینال رقابت های اروپایی گل می زند. 
مهاجم پرتغالی رئال به علت مشکلات آمادگی «کریم بنزما» و «گرت بیل» در مراحل مختلفی در این فصل، ناچار بود مسئولیت بیشتری را در حملات تیم به عهده بگیرد. 
رونالدو در عین حال به گمانه زنی های رسانه ای در مورد انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به رئال مادرید علاقه ای نشان نداد و از ترکیب کنونی رئال حمایت کرد. 
وی گفت: هشت سال است در این باشگاه بازی می کنم و همیشه می گویند 50 بازیکن به رئال می آیند، اما دست آخر بازیکنان محدودی به این باشگاه می آید. در ماه سپتامبر برخی فکر می کنند بازیکنان زیادی به باشگاه ما خواهند آمد، اما همیشه همین بازیکنان ما را به فینال می رسانند. 
وی گفت: بهترین بازیکنان در مادرید هستند، بیل، بنزما، لوکاس واسکز، مارکو آسنسیو همه اینجا هستند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1206