پژمان جمشیدی : خوشحالم که در تورنتو پا به توپ می‌شوم

سه شنبه،۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
پژمان جمشیدی : خوشحالم که در تورنتو پا به توپ می‌شوم

گروه ورزش > فوتبال ملی - ستاره اسبق پرسپولیس و حال حاضر سینمای ایران این روزها در کانادا به سر می‌برد.

 به گزارش پیام ایران، پژمان جمشیدی را در روز اکران فیلم تکزاس در سالن موزه آقا خان دیدیم و در مورد بازی دوستانه ملی پوشان در تورنتو با او گپی زدیم.
پژمان ضمن ابراز خرسندی از سفر مجدد به تورنتو در ارتباط با بازی فوتبالی به همت نشریه دنیای ورزش و اسپانسر ها روز 16 ژوئن برگزار می شود ، گفت : خوشحالم که شما و بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی مقیم تورنتو را روز شنبه 16 ژوئن در استادیم بریچموند که بازی دوستانه ای بین ملی پوشان اسبق برای حمایت از تیم ملی انجام می شود ، می بینم . 
من در این بازی شرکت می کنم و خوشحالم کنار دوستان خوبم مانند نعیم سعداوی ، رحمان رضایی، آرش برهانی ، وحید طالب لو، داریوش یزدانی ، هادی طباطبایی،،بهشاد یاور زاده و سایر فوتبالیستان تورنتو مانند نادر میر احدیلن ، حمید فرزام نیا، رضا عابدیان ، کورش تشت زر و محمد مصطفی زاده پا به توپ می شوم.

در پایان گفتگو با پژمان جمشیدی هم گپی کوتاه با رضا عطاران هنرپیشه محبوب زدیم و ایشان را هم دعوت کردیم برای تماشای بازی دوستانه حمایت از تیم ملی. عطاران ضمن آرزوی موفقیت برای نشریه دنیای ورزش و همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی عنوان کرد در صورت حضور در تورنتو قطعا برای تماشای بازی به ورزشگاه خواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: دنیای ورزش

کد خبر: 1453