روسیه 3 - مصر 1 | حذف زودهنگام یاران صلاح در شب صعود میزبان به دور بعد؟!!!

چهارشنبه،۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

گروه ورزش - جام جهانی - اولین بازی از دور دوم بازی ها از گروه A رقابت ها جایی که روسیه میزبان، اروگوئه، مصر و عربستان هستند؛ بین روسیه و مصر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، مصر با امید اینکه محمد صلاح ستاره تیمشان پس از مصدومیت به این بازی رسیده است پا به میدان مسابقه گذاشتند. مصر که در بازی اول بازی را به اروگوئه واگذار کرده بود، نتیجه این بازی برای صعودشان از گروه بسیار مهم و حیاتی بود. روسیه نیز که در بازی اول مقابل عربستان این تیم را با 5 گل در هم کوبیده بود امید زیادی به برد و قطعی کردن صعود خود داشت.

در نیمه نخست دو تیم موقعیت‌های نصفه نیمه ای داشتند که هیچ کدام خطر جدی ایجاد نکرد.

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 47 "احمد فتی" بازیکن مصر به اشتباه توپ را در دروازه خودی جا داد. در ادامه باز هم توپ و میدان دست روس‌ها بود و آن ها توانستند در دقایق 59 , 62 توسط "دنیس چریشف" و "آرتم زیوبا" دو بار دیگر دروازه مصر را باز کردند.

در دقیقه 73 با خطای بازیکن روسیه روی محمد صلاح و با کمک VAR یک پنالتی برای مصر اعلام شد و محمد صلاح این توپ را وارد دروازه روسیه کرد تا اختلاف به 2 گل برسد. این گل کمی سنگینی شکست مصر را کاهش داد و پای صلاح نیز در این جام به گلزنی باز شد. در دقیقه 79 نیز یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه روسیه اتفاق افتاد که می توانست پنالتی باشد که داور از آن گذشت.

در نهایت بازی با هیمن نتیجه به پایان رسید رسید تا مصر اولین حذف شده این رقابت‌ها باشد و روسیه صعودش را به دور بعد قطعی کند. البته روی کاغذ شانس بسیار اندکی برای مصر وجود دارد ولی این امر با توجه به سایر نتایج و دید ار اروگوئه با عربستان بعید به نظر می رسد.

بازی دیگر این گروه فردا بین اروگوئه و عربستان در ساعت 19:30 برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 1629