آرایشگاه زنانه‌ای که تصویر خصوصی مشتریان را منتشر می‌کرد

پنج شنبه،۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
آرایشگاه زنانه‌ای که تصویر خصوصی مشتریان را منتشر می‌کرد

گروه اجتماعی> حوادث- رئیس پلیس فتای استان مازندران از شناسایی و دستگیری متصدی یکی از آرایشگاه‌های زنانه که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مشتریان خود به‌عنوان مدلینگ در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

حسن محمدنژاد اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به پلیس فتای استان مبنی‌بر اینکه در شبکه‌ اجتماعی، تصاویر شخصی همسرش به‌عنوان مدلینگ، منتشر شده، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی روی صفحه شخصی منتشر‌کننده تصاویر همسر شاکی موفق به شناسایی متهم شدند که مالک یکی از آرایشگاه‌های زنانه در این استان بود.

محمدنژاد تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به انتشار تصاویر خصوصی برخی از مشتریان خود به‌عنوان مدلینگ در صفحات خود در فضای مجازی برای تبلیغ و کسب درآمد بیشتر اعتراف کرد. او یادآور شد: متهم ضمن اظهار ندامت با تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. رئیس پلیس فتای مازندران هشدار داد: همواره مراقب تصویربرداری از خود در آرایشگاه‌های زنانه، مراسم‌ها و جشن و عروسی‌ها باشید، زیرا ممکن است افرادی با انتشار تصاویر خصوصی‌ شما در فضای مجازی، درصدد سودجویی و هتک حیثیت از شما برآیند.

کد خبر: 1660