برزیل 2 - کاستاریکا 0 | برد دشوار ستاره‌های برزیل برابر کاستاریکای سخت کوش

جمعه،۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

گروه ورزش - جام جهانی - برزیل و کاستاریکا از گروه E جام جهانی در دومین دیدار خود به مصاف هم رفتند.

دو تیم در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که برزیل در اولین دیدار خود ( اینجا ببینید ) برابر سوئیس نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 کسب نکرد و کاستاریکا نیز برابر صربستان (اینجا ببینید)  با یک گل شکست خورد.

 در نیمه اول برزیل چند موقعیت داشت موقعیتی اما علی رغم انتظارات نتوانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند و کاستاریکا را تحت فشار قرار دهد. در نهایت نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم برزیل بسیار تلاش کرد تا دروازه کاستاریکا را باز کند و روی چند صحنه کیلور ناواس دروازبان کاستاریکا و رئال مادرید واکنش‌هایی خوبی داشت.

برزیل در نیمه دوم موقعیت‌های بهتری داشت و مهمترین آن ها تک به تکی بود که نیمار از کنار دروازه به بیرون زد. در دقیقه 75 خطا روی نیمار را درون محوطه جریمه کاستاریکا اعلام کرد ولی بعد با کمک بازبینی صحنه تصمیم خود را عوض کرد تا نتیجه همچنان بدون گل مساوی باقی بماند.

در ادامه برزیلی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی با مصدومیت‌های بازیکنان کاستاریکا زمان زیادی تلف شد و داور 6 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد. در نهایت کوتینیو روی یک توپ سرگردان در محوطه جریمه با بغل پا دروازه کاستاریکا را باز کرد تا برزیل بتواند اولین برد خود را در این جام کسب کند. در ادامه برزیل یکی دو موقعیت دیگر داشت و در نهایت روی یک ضدحمله و در دقیقه 97 با دیگر گلزنی کرد و برزیل را به یک برد ارزشمند رساند.

در نهایت بازی با همین نتیجه پایان یافت و برزیل موقتا به صدر جدول گروه رفت. بازی دیگر این گروه بین صربستان و سوئیس ساعت 22:30 برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1674