بلژیک 5 - تونس 2 | پرگل ترین بازی جام با توپ پر بلژیکی‌ها

شنبه،۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
8 گل در 2 بازی برای بلژیکی
بلژیک 4 - تونس 1 | بلژیک با توپ پر به جام جهانی آمده است

گروه ورزش - جام جهانی - در نخستین دیدار هفته دوم گروه G رقابت‌های جام جهانی بلژیک و تونس به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، دو تیم در حالی پا به این مسابقه نهادند که بلژیک در بازی نخست خود در این گروه با سه گل پاناما را شکست داد ( اینجا ببینید ) و تونس نیز در بازی اول خود با انگلیس به تساوی یک بر یک رسید ( اینجا ببینید )

بازی بسیار جذاب شروع شد و در دقیقه 6 روی پنالتی که برای بلژیک گرفته شد، ادن هازارد گل اول را وارد دروازه تونس کرد. در ادامه باز هم بلژیک به حملات خود ادامه داد و خیلی زود و در دقیقه 16 روملو لوکاکو گل دوم بلپیک را به ثمر رساند.

پس از این گل تونس در صدد جبران گل‌های خورده برآمد و توانست تنها دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه 18 توسط" برون" یکی از گل‌های بلژیک را پاسخ دهد. دو تیم در ادامه باز هم حملاتی داشتند و بازی بسیار پر تلاطم و جذاب پیگیری شد و باز هم در دقیقه 49 و در وقت‌های اضافی نیمه اول لوکاکو بار دیگر دروازه تونس را بازکرد تا بازی در نیمه نخست با نتیجه 3-1 به سود بلژیک به پایان برسد.

در نیمه دوم بلژیک باز هم در ابتدا در دقیقه 51 توسط ادن هازارد به گل رسید تا اختلاف را به 3 گل برساند. با این گل دیگر کار برای تونس یکسره شد و باقی بازی خیلی آرام و همراه با کنترل بازی توسط بلژیکی ها ادامه پیدا کرد. ولی در دقیقه 90 میچی باتشوای، بازیکن بلژیک باز هم دروازه تونس نگون بخت را باز کرد. اما این آخر بازی نبود و وهبی خضری بازیکن تونس توانست در دقیقه 93 گل دوم را به بلژیک بزند تا این مسابقه پرگل ترین بازی جام تا اینجا باشد.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و بلژیک صعود خود به دور بعد را قطعی کرد. بازی دیگر این گروه فردا بین پاناما و انگلیس برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1691