آلمان 2 - سوئد 1 | کروس قهرمان را در جام نگه داشت

يکشنبه،۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷

گروه ورزش - جام جهانی - در دومین دیدار از روز دوم  بازی‌های گروه F رقابت‌ها، آلمان و سوئد با یکدیگر بازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، دو تیم با شرایطی کاملا متفاوت پا به این بازی گذاشتند. ژرمن‌ها با باخت یک بر صفر در بازی اول خود با مکزیک ( اینجا ببینید‌ ) و سوئد با برد یک بر صفر برابر کره جنوبی ( اینجا ببینید )

 در ابتدای نیمه اول آلمان کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت و سوئد کاملا در لاک دفاعی بود و چشم به ضد حملات داشت. روی یک ضد حمله سوئد می توانست گل برتری را در مصاف تک به تک با دروازبان آلمان بزند که روی یک صحنه مشکوک به پنالتی اخراج، داور و VAR نیز هیچ خطایی اعلام نکردند.

در ادامه بازی متعادل تر پیگیری شد و روی یک اشتباه توسط تونی کروس در یک سوم دفاعی تیم آلمان، اولا تویوونن بازیکن سوئد توانست از بالای سر نویر،  توپ را وارد دروازه ژرمن‌ها کند. بعد از بازیکنان آلمان تلاش کردند تا بتواند به گل مساوی برسند ولی راه به جایی نبردند و در لحظات پایانی نیمه اول نزدیک بود سوئد گل دوم را نیز به آلمان بزند ولی با واکنش خوب نویر این انفاق نیفتاد.

در دقیقه 31 سباستین رودی در اثر یک برخورد با بازیکن سوئد از ناحیه بینی دچار شکستگی و خون ریزی شدید شد و جای خود را به ایلکای گوندوگان داد.

photo_2018-06-23_23-33-38.jpg

در شروع نیمه دوم خیلی زود و در دقیقه 48 مارکو رویس آلمان را به بازی برگرداند و روی یک ارسال توانست گل مساوی را به سوئد بزند. در ادامه آلمان به شدت به حملات خود ادامه داد و بازی تقریبا یکطرفه شد و سوئد در بعضی ضد حمله‌ها سعی داشت به دروازه آلمان نزدیک شود.

در ادامه و در دقیقه 81 بوآتنگ مدافع آلمان با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و آلمان 10 نفره شد. در ادامه چند موقعیت هر دو تیم داشتند که دروازبانان دو تیم و البته تیر دروازه سوئد روی شوت برنت، اجازه گل شدن این توپ ها را ندادند ولی در دقیقه 95 روی یک ضربه ایستگاهی تونی کروس گل دوم آلمان را به ثمر رساند تا آلمان همچنان بتواند در صورت پیروزی در بازی آخر به مرحله بعد برود. با این نتیجه همه تیم‌ها شانس صعود دارند و کار این گروه به روزسوم کشیده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1695