انگلیس 6 - پاناما 1 | برد تمام عیار انگلیسی‌ها با هتریک هری کین

يکشنبه،۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
هری کین در صدر جدول گلزنان جام
انگلیس 6 - پاناما 1 | برد  تمام عیار انگلیسی‌ها با هتریک هری کین

گروه ورزش - جام جهانی - انگلیس و پاناما در دومین دیدار دور دوم مسابقات گروه G با هم مصاف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران،‌انگلیس با نتیجه 2 بر 1 در بازی اول خود توانست تونس را پشت سر بگذارد ( اینجا ببینید ) و پاناما با سه گل در بازی نخست خود برابر بلژیک شکست خورد (اینجا ببینید )

در نیمه نخست و در دقیقه 8 انگلیس خیلی زود توسط "جان استونز" به گل رسید. در ادامه بازی پاناما یکی دو موقعیت نصفه نیمه روی دروازه انگلیس ایجاد کرد ولی هیچ کدام راهی به چارچوب دروازه انگلسی‌ها نیافت. تا اینکه در دقیقه 22  به سبب یک خطا روی جسی لینگارد محوطه جریمه پاناما اعلام پنالتی به سود انگلیسی‌ها شد و "هری کین" گل دوم را وارد دروازه پاناما کرد.

در ادامه و در دقیقه 36 جسی لینگارد از پشت محوطه جریمه یک گل فوق العاده را به ثمر رساند و اختلاف را به 3 گل رساند. این دومین گل ملی این بازیکن بود. در دقیقه 40 باز هم جان استونز روی یک کار تمرین شده تیمی از یک ضربه ایستگاهی برای بار چهارم دروازه پاناما را گشود.

حملات انگلیس باز هم ادامه داشت و بازی یه گله شده بود و در دقیقه 46 بار دیگر هری کین از روی نقطه پنالتی توانست اختلاف را به 5 گل برساند. در پایان نیمه اول این نتیجه عجیب با بازی خوب و روان انگلیسی ها رقم خورد.

در نیمه دوم کار متعادل تر از نیمه اول بود و انگلیسی‌ها که به دنبال گل‌های بیشتر بودند، توانستند در دقیقه 62 توسط هری کین به گل ششم برسند و با این گل هری کین در صدر جدول گلزنان جام قرار گرفت. در ادامه پاناما یک موقعیت خوب داشت ولی با عکس العمل دروازبان انگلیس این توپ رهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 78 "بالوی" بازیکن پاناما روی یک ارسال و ضربه زیبا با پا توانست یکی از گل‌های انگلیس را پاسخ دهد.

با این نتیجه انگلیس و بلژیک به دور بعد صعود کردند و تونس و پاناما هر دو حذف شدند. یازی آخر بین انگلیس و بلژک بر سر صدرنشینی خواهد بود و تونس و پاناما در یک بازی تشریفاتی به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1706