ژاپن 2 - سنگال 2 | تقسیم امتیازات در یک بازی جذاب

يکشنبه،۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶

گروه ورزش - جام جهانی -  اولین دیدار دور دوم بازی‌های گروه  H  رقابت ها بین ژاپن و سنگال از ساعت 19:30 به وقت ایران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، ژاپن در اولین بازی خود برابر کلمبیا توانست با نتیجه 2 بر یک پیروز شود ( اینجا ببینید ) و سنگال نیز توانست با یک گل لهستان را مغلوب کند (اینجا ببینید )

در ابتدای نیمه اول سنگالی‌ها در دقیقه 12 توسط سادیو مانه به گل رسیدند. در ادامه این ژاپن بود که توانست با فشار و در دقیقه 34 توسط تاکاشی اینوی گل مساوی را بزند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی بسیار زیبا و جذاب و پایاپای پیگیری شد و سنگالی ها توانستند بار دیگر در دقیقه 71 توسط موسی ویگ به گل برسند. این آخر کار نبود و ژاپنی‌ها با حملات خود توانستند خطرهایی روی دروازه سنگال ایجاد کنند و نهایتا در دقیقه 78 با ضربه کیسوکه هوندا روی اشتباه خروج از دروازبان سنگال ژاپن بار دیگر کار را به تساوی کشاند.

در ادامه دو تیم باز هم می‌توانستند گل بزنند که موفق به این کار نشدند. دو تیم با 4 امتیاز کار خود را در هفته دوم تمام کردند. با این نتیجه ژاپن تیم اول و سنگال تیم دوم گروه شد.

بازی آخر دور دوم بازی‌های گروهی از ساعت 22:30 بین دو تیم دیگر این گروه یعنی لهستان و کلمبیای بدون امتیاز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1708