لهستان 0 - کلمبیا 3 | بازگشت کلمبیا به جام با حذف لهستان از گردونه مسابقات

دوشنبه،۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵

گروه ورزش - جام جهانی - در آخرین دیدار دور دوم مرحله گروهی در گروه H رقابت‌ها لهستان به مصاف کلمبیا رفت. دو تیم در بازی رفت خود شکست خورده بودند و در صورت شکست هر کدام دیگر امیدی به صعود نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران لهستان در بازی اول خود از سنگال شکست خورده بود ( اینجا ببینید ) و کلمبیا نیز از ژاپن شکست خورده بود ( اینجا ببینید )

لهستان بازی را هجومی تر آغاز کرد و توانست بیشتر خود را به دروازه کلمبیا برساند ولی کلمبیا کم کم جلوتر آمد و در دقیقه 40 پس از چند موقعیت که داشت روی یک کار تیمی توسط "یری مینا" توانست گل برتری خود را در نیمه نخست وارد دروازه "شزنی" دروازبان لهستان کند. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم لهستان تلاش کرد تا بتواند به دروازه شاگردان پکرمن نزدیک شود ولی نتوانستند حملات زهردار و خوبی را طراحی کنند تا اینکه در دقیقه 70 رادامل فالکائو اختلاف را دو برابر کرد تا امیدهای لهستان بسیار کمرنگ شود. در ادامه روی یک صحنه و جا ماندن دفاع لهستان کوادرادو با دروازبان لهستان تک به تک شد و در دقیقه 75 توانست گل سوم و تیر خلاص را به لهستان بزند. در ادامه لهستان یکی دو موقعیت جدی از جمله شوت از راه دور لواندوفسکی داشت که اوسپسنا دروازبان کلمبیا با واکنش‌های زیبای خود مانع از فروریختن دروازه این تیم شد.

در نهایت بازی با هیمن نتیجه پایان یافت و لهستان از دور رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه کنار رفت. سرنوشت تیم های صعود کننده این گروه نیز به بازی آخر کشیده شد.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 1711