دانستنی های زندگی/ مردان نا مناسب برای ازدواج، سرد مزاجی

پنج شنبه،۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

نشانه‌های طبع سرد چیست؟

دانستنی ها/ چه مردانی برای ازدواج مناسب نیستند,چرا نباید روی زمین خوابید

برخی از پزشکان از نشانه‌های طبع سرد بدن افراد خبر می‌دهند؛ این گروه  اغلب سفیدپوست هستند و در هوای سرد بدن آنها به راحتی گرم نمی‌شود و سرما تا مدت زیادی در بدن آنها باقی می‌ماند.

آنها میل زیادی به خواب داشته و عموما سست هستند، از دیگر صفات آنها خون‌ سردی بوده و آرامش است؛  افرادی درونگرا که احساسات خود را کمتر بروز می‌دهند.

این افراد ریزش موی شدید دارند و موی آنها زود سفید می‌شود، نبض آنها آرام بوده و رگ‌هایی باریک دارند، سستی، ناتوانی، کمبود انرژی و ضعف در این افراد شایع است.

 

6 مرد خطرناک برای ازدواج را بشناسید

دانستنی ها/ چه مردانی برای ازدواج مناسب نیستند,چرا نباید روی زمین خوابید

روانشناسان از خصوصیات برخی مردان که برای ازدواج مناسب نیستند، خبر می‌دهند لذا مردان خودخواه و متعصب برای ازدواج گزینه مناسبی نخواهند بود، همچنین اگر مردی عصبی مزاج بود سعی کنید از آن دوری کرده و به فکر ازدواج با او نباشید، همچنین به مردان دروغگو اعتماد نکنید.

مردی را برای خود انتخاب کنید که مرد میدان باشد و از  مبارزه فرار نکند، مردانی که وابسته به خویشاوندان خود هستند و دلبستگی عجیبی به آنها  دارند در زندگی مشترک باعث از بین رفتن  آرامش می‌شوند و در آخر مردان راحت‌طلب، مردانی که در زندگی بی‌خیال هستند و از زیر بار مسئولیت فرار می‌کنند گزینه مناسبی برای ازدواج نخواهند بود.

 

چرا نباید روز زمین خوابید؟

دانستنی ها/ چه مردانی برای ازدواج مناسب نیستند,چرا نباید روی زمین خوابید

دانشمندان معتقد هستند در زمان خوابیدن بدن باید حداقل 30 سانتی‌متر با زمین ارتفاع داشته باشد چرا که گرانش زمین باعث پیری زودرس،ایجاد چین و چروک و افتادگی اندام‌ها می‌شود لذا استفاده از تشک مناسب برای حفظ سلامت بسیار مهم است  همچنین انتخاب تخت در سلامت استخوان ها اثرگذار است زیرا به ستون فقرات فشار نمی آورد.

انتهای پیام/

منبع: yjc

کد خبر: 1782