شیوه خداحافظی رونالدو از هواداران مشخص شد

جمعه،۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
شیوه خداحافظی رونالدو از هواداران مشخص شد

گروه ورزش - فوتبال جهان - ورزش سه نوشت:  امروز 6 جولای، نهمین سالروز معارفه رسمی رونالدو به هواداران رئال در برنابئو و با حضور 85 هزار نفر است. روزی که رونالدو رسما از یونایتد به رئال مادرید پیوست.

9 سال بعد، حالا او در آستانه جدایی از رئال قرار دارد؛ در حالی که تمام رکوردها را در این باشگاه جا به جا کرده و اکنون بهترین گلزن تاریخ رئال است. او با کهکشانی ها به تمام افتخارات ممکن دست یافت و دومین مقطع تاریخی باشگاه را پس از دهه طلایی 50 رقم زد. رونالدو حالا در کنار دی استفانو، بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید نیز محسوب می شود.

در روزهای اخیر، اخبار جدایی رونالدو به تیتر یک رسانه های اسپانیایی و ایتالیایی تبدیل شده است. او با یوونتوس به توافقات نهایی رسیده و حالا دو باشگاه با یکدیگر باید به توافق برسند.

روز گذشته این ادعا مطرح شد که رئال قصد دارد برای رونالدو یک مراسم ویژه خداحافظی ترتیب بدهد اما آاس دقایقی پیش گزارش داد که رونالدو این درخواست را رد کرده و تنها قصد دارد از طریق یک پیغام در صفحه اجتماعی خود، با هواداران رئال وداع کند.

به این ترتیب او هم مثل رائول و بدون هیچ مراسم خاصی از رئال جدا خواهد شد و راهی تیمی می شود که به وی 30 میلیون یورو در سال دستمزد خواهد داد تا گران ترین بازیکن تاریخ سری آ ایتالیا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1889