فرانسه 1 - بلژیک 0 | یورش فرانسوی‌ها به سمت سومین فینال تاریخشان

چهارشنبه،۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴

گروه ورزش - جام جهانی - در نخستیم دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2018 دو تیم فرانسه و بلژیک با هم دیدار کردند که نهایتا فرانسه با تک گل مدافع بلند قامت خود، ساموئل اومتیتی توانست راهی دیدار فینال رقایت‌ها شود. 

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران هر دو تیم که با نمایش درخشان در جام تا بدین جا رسیده اند تلاش داشتند تا بتوانند خود را در فینال رقابت‌ها ببینند. برای اطلاعات تکمیلی و مسیر طی شده دو تیم تا اینجا و خلاصه دیدارهای دو تیم در جام می توانید لینک زیر را مشاهده کنید:

پیش بازی فرانسه - بلژیک

این بازی از ساعت 17 به وقت محلی و 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه کریستوفسکی یا زنیت آرنا شهر سن پترزبورگ آغاز شد.

893px-2017_Confederations_Cup_-_Final.jpg

در نیمه اول بازی هر دو تیم در مقاطعی توپ و زمین را در اختیار داشتند و توانستند چند موقعیت روی دروازه‌ها ایجاد کنند ولی واکنش دروازبان‌های دو تیم لوریس و کورتوآ دو موقعیت جدی از را از بازیکنان دو تیم گرفت. به طور کلی بازی در نیمه نخست جذاب بود ولی کمی تحت تاثیر حساسیت بازی بود و قدرت‌های دو تیم نسبتا با هم برابر بود. نیمه نخست بدون گل پایان یافت و دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه دوم را فرانسوی‌ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 51 روی یک ضربه کرنر ساموئل اومتیتی با ضربه سر بالای سر فلینی بلند قامت توپ را وارد دروازه کورتوآ کرد. در ادامه بلژیک کاملا جلو کشید و خیمه سنگینی روی دروازه فرانسه زد و فرانسه سعی داشت در ضد حملات به دروازه بلژیک نزدیک شود. 

بلژیک‌ها تیم برتر میدان بودند و هرچه فشار آوردند و تلاش کرد نتوانستند راهی به دروازه فرانسوی‌ها نداشت و فرانسه چند موقعیت روی ضدحملات داشت اما عکس العمل‌های عالی کورتوآ بلژیک را تا آخرین لحظه در جام نگه داشت. بازی با همین نتیجه به پایان رسید و فرانسوی‌ها با این برد خفیف و سخت راهی فینال شدند و  باید روز یکشنبه هفته آینده باید به مصاف برنده بازی کرواسی و انگلیس بروند. بلژیک هم باید در بازی رده بندی به مصاف بازنده آن بازی برود. بازی رده بندی نیز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1951