پیش بازی کرواسی - انگلیس؛ جدال کروات‌ها و سه شیرها را کدامیک می‌برد؟

چهارشنبه،۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
پیش بازی کرواسی - انگلیس؛ جدال کروات‌ها و سه شیرها را کدامیک می‌برد؟

گروه ورزش - جام جهانی - در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم کرواسی و انگلیس به مصاف هم خواهند رفت تا نکلیف دومین تیم فینالیست مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، دو تیم در شرایطی به دیدار هم خواهند رفت که کرواسی به دلیل اینکه دو بازی قبلی خود را 120 دقیقه بازی کرده است خسته تر خواهد بود و انگلیس تنها یک بازی از دو یازی قبلی را در 120 دقیقه بازی کرده است.

کرواسی از ابتدا و در مرحله گروهی نمایش خوبی از خود نشان داد و از سه بازی خود در مرحله گروهی سه پیروزی بدست آورد و با 9 امتیاز کامل راهی دور یک هشتم شد. این در حالی بود که آرژانتین پرستاره توانسته بود در همین گروه D با 4 امتیاز به مرحله بعد صعود کند.

ویدئو خلاصه بازی‌های کرواسی در مرحله گروهی را ببینید:

خلاصه بازی کرواسی 2 - نیجریه 0

خلاصه بازی آرژانتین 0 - کرواسی 3

خلاصه بازی ایسلند 1 - کرواسی 2

در مرحله یک هشتم کرواسی با دانمارکی روبه رو شد که تیم منسجم و خوبی به نظر می آمد و نهایتا در ضربات پنالتی موفق شد به لطف سوباشیچ دروازبان خود راهی مرحله بعد شود. در یک چهارم نیز با غلبه بر روسیه میزبان و سخت کوش با هم در پایان 120دقیقه  و ضربات پنالتی به نیمه نهایی راه یافتند. حال به نظر می رشد کروات‌ها خستگی انباشته زیادی برای این بازی داشته باشند.

خلاصه بازی‌های کرواسی در ان دو مرحله را ببینید:

خلاصه بازی کرواسی1 (3) - دانمارک 1 (2) ( بازی + پنالتی‌ها )

خلاصه بازی روسیه 2(3) - کرواسی2(4) ( بازی + پنالتی‌ها )

پیش بازی کرواسی - انگلیس؛ کدام تیم فینالیست می شود؟

 در سوی دیگر میدان انگلیسی قرار دارد که با هداست ساوت گیت توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد. انگلیس در گروه G رقابت‌ها با دو یرد و یک باخت توانست با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی 16 تیم پایانی شود.

ویدئو خلاصه بازی‌های گروهی انگلیس را در لینک زیر ببینید:

خلاصه بازی تونس 1 - انگلیس 2

خلاصه بازی انگلیس 6 - پاناما 1

خلاصه بازی انگلیس 0 - بلژیک 1

در این مرحله انگلیس با کلمبیا روبه رو شد و در ضربات پنالتی از سد این تیم گذشت. در یک چهارم نیز با پیروزی 2 بر صفر برابر سوئد مسیر ساده تری را تا اینجا طی کرد.

خلاصه بازی این دو مرحله انگلیس را ببینید:

خلاصه بازی کلمبیا 1 (3) - انگلیس 1 (4) ( بازی + پنالتی‌ها )

خلاصه بازی سوئد 0 - انگلیس 2

07-Jul-JS-World-Cup-Russia-2018-11.jpg

این بازی ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار میشود. انگلیس با امید به داشتن بازیکنان خوبی همچون دروازبان خود پیکفورد، هری کین 6 گله، لینگارد، یانگ و غیره و کرواسی هم به لطف دروازبان مطمئن خود سوباشیچ و بازیکنانی همچون راکیتیچ، مودریچ مانژوکیچ و غیره امیدوارند که بتوانند از این مرحله عبور کنند و به فینال  جایی که فرانسه یک طرف آن است برسد.

5b116e6ddda4c8af668b4609.jpg

انتهای پیام/

کد خبر: 1965