محبوب ترین برندهای ایرانی معرفی شدند

يکشنبه،۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
محبوب ترین برندهای ایرانی معرفی شدند

گروه اقتصاد - پنجمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان با حضور صدها برند کارشناس و دست‌اندرکارحوزه فضای کسب و کار کشور عصر یکشنبه در تهران برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار پیام ایران، جعفر اسدی از مدیران و سیاستگذاران "فناوران نو اندیش" درتشریح روند برگزاری بزرگترین نظرسنجی مردمی در زمینه برندها گفت:  نظر سنجی در ۱۰ گروه کالای اساسی و با حضور ۲۲۵۰ برند برگزار گردید.

وی تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی این دوره را که از بهمن سال گذشته آغاز گردید بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر ذکر کرد که ۲۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است. زنان نیز امسال در نظرسنجی‌های صورت گرفته حضور بیشتری نسبت به سال قبل داشتند

در همایش امسال طرح مسئولیت اجتماعی شرکت با عنوان "داتوآکادمی" نیز رونمایی شد. برگزارکنندگان همایش اعلام کردند در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود دانشجویان وایده پردازان علاقمند را برای ورود به چرخه کسب و کار در مدت مشخص و برای طی فرآیندهای آموزش در واحدهای تولیدی به کار مشغول می کنند تا امکان بهره مندی برندها از ظرفیت نیروهای مستعد و جوان فراهم گردد.

برندگان تندیس زرین:

کاله، یک و یک، شاتل، افق کوروش، فرش فرهی، دلپذیر، هتل داریوش، آقای فرش، مولفیکس، زعفران بهرامن، چینی زرین ایران، رنگ الوان، صنایع چوب آپادانا، خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز، لوازم بهداشتی و سلولزی پنبه ریز، به پرداخت ملت، گروه صنعتی گلبافت، برنج‌محسن، توسعه ایران هتل آنلاین، چرم مشهد، طبیعت، شیرین‌عسل، اسنوا

 برندگان تندیس سیمین:

 بیمه پارسیان، فروشگاه زنجیره ای جانبو، پگاه، سوپرمارکت اُکالا، طبیعت

انتهای پیام/

کد خبر: 2013