یوونتوس را دست کم نمی گیریم

سه شنبه،۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

گروه ورزش- فوتبال جهان - فردا شب بازی برگشت دو تیم رئال مادرید و یوونتوس در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود. این در حالی است که رئال مادرید بازی رفت را در تورین با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسیده است و امید بسیاری برای صعود به جمع 4 تیم نهایی این رقابت‌ها را دارد.

رافا واران، مدافع رئال در مورد بازی فردا برابر یوونتوس گفت: بازی دشواری برابر یک تیم بزرگ خواهیم داشت. آنها می دانند که در فوتبال هر چیزی ممکن است و برای حمله کردن و پیروزی به برنابئو می آیند. ما هم به هیچ عنوان برای یه تساوی بدون گل به میدان نمی آییم و هدف مان چیزی غیر از پیروزی نیست. می دانم که بازی خطرناک و متفاوتی در پیش است و به هیچ وجه یووه را دست کم نخواهیم گرفت.»

وی در ادامه در مورد عوامل موثر در بازی گفت:

 فردا راموس را نداریم و درغیاب او وظیفه سنگینی روی دوش من است. مسئولیت پذیری و شجاعت هدایت تیم از خط دفاعی را دارم و می دانم که باید در سطح بالایی ظاهر شوم. می دانم چگونه باید به تیم کمک کنم. باید مثل راموس در دفاع متمرکز باشم، فریاد بزنم و تیم را به جلو هدایت کنم.

وی در مورد گونزالو هیگواین نیز گفت:  او مهاجمی بسیار خطرناک است و یک خطر دائمی برای هر خط دفاعی محسوب می شود.  از زمان حضورش در رئال، ارتباط خوبی با وی دارم. او در رختکن همیشه بمب روحیه بود.

 همچنین درباره رونالدو گفت: او فوق العاده استثنایی است و بازیکن بسیار مهمی برای رئال محسوب می شود. وقتی نیست، غیبت او کاملا به چشم می آید و این طبیعی است هرچند که رئال پر از بازیکنان بزرگ است و مجموعه ای رقابت طلب در اختیار داریم.

 

کد خبر: 209