انتقاد تند احمد مهرانفر از یک بی‌اخلاقی/ برخی سعی در تجاوز به حریم شخصی ما دارند/ عکس

شنبه،۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
انتقاد تند احمد مهرانفر از یک بی‌اخلاقی/ برخی سعی در تجاوز به حریم شخصی ما دارند/ عکس

فرهنگ > تلویزیون - احمد مهران‌فر با انتشار متنی در اینستاگرامش از انتشار مصاحبه‌ای درستکاری شده در فضای مجازی گلایه کرد و درباره حضورش در فصل بعدی سریال «پایتخت» توضیح داد.

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال «پایتخت» متنی را درباره حضورش در فصل بعدی این سریال در اینستاگرام منتشر کرد: «۱- باید بگویم اخیراً مصاحبه‌ای از من پخش شده که مربوط به جشنواره فجر سال قبل است، برای کسانی که این مصاحبه را با حذف و قیچی جور دیگری به مردم نشان دادند متأسفم.

٢- کلاً اهل حاشیه نیستم نمی‌دانم چرا بعضی از پیج‌های زرد و بی محتوا سعی در حاشیه‌سازی و تجاوز به حریم شخصی ما دارند؟! برای افراد و پیج‌های تجاوزگر که برای لایک و کامنت تیترهای دروغین جعل می‌کنند متأسفم.

٣- انتخاب حق یک بازیگر است ... هر بازیگری حق دارد کاری را بازی کند یا نکند، برای کسانی که با فحاشی و بی‌احترامی فرهنگ خود را نشان دادند هم متأسفم... لطفاً به صفحه شخصی این عزیزان حتماً سر بزنید و ببینید چقدر آدم‌های حقیر و دِفرمه‌ای هستند

و آخر اینکه اگر «پایتخت» دیگری در کار باشد همه تلاش خود را خواهم کرد تا در آن حضور داشته باشم، «پایتخت» یک خانواده است و همه افراد خانواده باید باشند...»

پست احمد مهرانفر در واکنش به حواشی فضای مجازی

انتهای پیام/

منبع:خبرآنلاین

کد خبر: 2162