شهاب حسینی، کاندید اصلی فیلم پوران درخشنده

سه شنبه،۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
شهاب حسینی، کاندید اصلی فیلم پوران درخشنده

گروه فرهنگ و هنر - فیلم آنلاین: همزمان با آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «هیس؛ پسرها فریاد نمی‌زنند!»، شهاب حسینی کاندید نقش اصلی این فیلم شد.

پوران درخشنده کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی خود «هیس؛ پسرها فریاد نمی‌زنند!» گفت: هم اکنون در مرحله پیش‌تولید کار هستیم، در واقع پیش‌تولید فیلم را آغاز کرده‌ایم اما متاسفانه در حال حاضر سینما ضربه سنگینی خورده است چرا که بازیگران اصلی که شاید تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست نمی‌رسد همه مشغول فعالیت در سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستند و ارشاد هم پشت سر هم مجوز این سریال‌ها را صادر می‌کند؛

آن‌هم در این فصل که فصل سینماست که به هرحال فیلم هایی مثل فیلم من نیاز دارد بازیگر خلاقی در آن حضور داشته باشد تا جواب پس بدهد؛ به همین منظور منتظر هستم تا ببینم چه بازیگرانی را می‌توانم کاندید کنم.

درخشنده در ادامه از انتخاب بازیگران صحبت کرد و گفت: در حال حاضر شهاب حسینی را به عنوان بازیگر اصلی کار در نظر گرفته‌ام که باید بتوانم با او در این باره مذاکره کنم و اگر شرایط مساعد باشد بازیگر اصلی در ذهن من، اوست.

کارگردان «هیس؛ دخترها فریاد نمی‌زنند!» افزود: هنوز کست خود را نبسته‌ام و منتظر هستم شرایط مهیا شود تا همه بازیگران را با هم انتخاب کنم.

او درمورد زمان کلید زدن کار بیان کرد: سعی می‌کنم هم‌زمان با پیش‌تولید کار را کلید بزنم تا موازی با تمرینات کار را آغازکنیم.

پوران درخشنده در پایان با اشاره‌ کوتاه به داستان این فیلم خاطر نشان کرد: «هیس؛ پسرها فریاد نمی‌زنند!» پنج کاراکتر اصلی آقا دارد و همگی در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال هستند که به دو دوره زندگی آنها در این فیلم خواهیم پرداخت، یعنی کودکی و حال حاضر آنها یعنی بزرگسالی‌شان.

پوران درخشنده فیلم سینمایی «هیس؛ دخترها فریاد نمی‌زنند» را نیز چندسال پیش کارگردانی کرده بود و شهاب حسینی در آن کار هم حضور داشت همچنین آخرین ساخته درخشنده در سینما فیلم‌سینمایی «زیر سقف دودی» بود.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 2319