چون حمید مرا معتاد کرده بود،می خواستم با تجاوز به همسرش از او انتقام بگیرم

يکشنبه،۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
چون حمید مرا معتاد کرده بود،می خواستم با تجاوز به همسرش از او انتقام بگیرم

گروه اجتماعی>حوادث- مهران ۴۶ساله که به جرم سرقت و درگیری دستگیر شده است در حالی که مقابل بازپرس قرار گرفته می گوید: روزی یکی از پولدارهای شهر بودم و دوستان زیادی داشتم.
وی ادامه داد: دفتر مشاوره املاک راه اندازی کردم و پول زیادی به جیب زدم. یکی از دوستانم که کافه سنتی داشت معتاد بود و هربار که به خانه اش می رفتم از من می خواست تا در کنار بساطش بنشینم.تا این که در پی یک رودربایستی برای اولین بار نزد او مواد مصرف کردم. همسرش می گفت او را آلوده نکن اما حمید دست بردار نبود.

مهران در ادامه گفت: ۳ ماه مواد مصرف کردم، اما پس از آن به خاطر ازدواج با دختری مصرف مواد را کنار گذاشتم. چند وقتی بود که به خرید و فروش خودروهای گران قیمت هم روی آورده بودم و باز هم به خاطر رودربایستی برای چند تن از دوستانم چک کشیدم تا آن ها خودروهای اقساطی بخرند، اما چک ها برگشت خورد و من مجبور شدم همه اموالم را بفروشم تا زندان نروم، اگرچه دیگر اجاره نشین شده بودم، اما اتوبوسی خریدم که با آن کار کنم ولی اتوبوس بیمه نبود و من پس از تصادف با یک وانت مقصر شدم و تمام زندگی ام را بابت دیه مجروحان فروختم.

وی ادامه داد: پس از این حادثه دوباره معتاد شدم و شبی که پولی برای تهیه مواد نداشتم دست به دزدی زدم، اما وقتی خلافکاری هایم سنگین شد که به موادمخدر صنعتی آلوده شدم. به همین دلیل تصمیم گرفتم از حمید که برای اولین بار مرا به سوی موادمخدر کشاند انتقام بگیرم، او به من مواد داد و من سراغ ناموسش رفتم. قصد داشتم که بلایی بر سر زنش بیاورم. به همراه دوستانم زمانی که مطمئن بودیم حمید در خانه نیست به زور وارد خانه او شدیم و چیزی نمانده بود که نیت شوم خورا عملی کنیم که پلیس سر رسید و دستگیر شدیم.

بازپرس با شنیدن صحبت های مهران دستور انتقال او به زندان را صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع:رکنا

کد خبر: 2385