فاجعه کودک آزاری این بار در بوکان تکرار شد

پنج شنبه،۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

گروه اجتماعی> حوادث- ژیوان، پسربچه پنج ساله روز پنج شنبه یازدهم مرداد با حالت تشنج، خون ریزی مغزی و با علایم کبودی و گاز گرفتگی روی صورت و ساق پا توسط پدرش به بیمارستان بوکان منتقل شد که پزشکان او را به‌دلیل وخیم بودن وضعیت به بیمارستان مهاباد فرستادند اما معالجات درباره این کودک مؤثر واقع نشد و جان سپرد.

بنابراین گزارش، آرزو، نامادری ژیوان به اتهام ضرب و شتم تفهیم اتهام شده است و از آن جا که محل وقوع این حادثه بوکان است، پرونده به این شهرستان انتقال داده شد.

عموی ژیوان درباره حادثه گفته: وقتی برادرم به خانه می رود، می بیند که آرزو در حال تنبیه بدنی ژیوان است، برادرم با همسرش بحث می کند و به او می گوید که اگر نمی توانی از او نگهداری کنی بگذار تا او را به خانواده خودم بسپارم. آرزو نیز در جواب او می گوید که ژیوان مانند بچه نداشته خودم است و من او را دوست دارم. برادرم پس از این ماجرا به بیرون از خانه می رود تا با تاکسی چند مسافر را جابه جا کند، شب هنگام، زمانی که به خانه بازمی گردد چند بار زنگ در را می زند اما کسی در را باز نمی کند تا این که پس از ۲۰ دقیقه آرزو در را باز می کند و می گوید ژیوان تشنج کرده است. برادرم همراه او به داخل خانه می رود و می بیند ژیوان در حالی که برهنه و بیهوش است، زیر دوش آب یخ در حمام قرار دارد. برادرم ژیوان را به بیمارستان شهر می برد که در آن جا متوجه آثار گازگرفتگی روی بدن ژیوان می شود.

انتهای پیام/

منبع: رکنا

کد خبر: 2455