طرح تازه دمکرات‌ها علیه ترامپ

شنبه،۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
طرح تازه دمکرات‌ها علیه ترامپ

گروه بین الملل > آمریکا - مارک وارنر سناتور ارشد کمیته اطلاعات سنای آمریکا گفت: طی روزهای آینده یک اصلاحیه قانونی در کنگره مطرح می شود که در صورت تصویب نهایی مانع از آن خواهد شد که ترامپ مانع از دستیابی مقام های سابق و منتقدانش به اسناد اطلاعاتی شود.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس این گزارش وی افزود: طی هفته آینده یک اصلاحیه قانونی را معرفی و مطرح خواهم کرد تا مانع از مجازات و ارعاب از سوی ترامپ علیه منتقدان و مخالفانش شود، مجازات و ارعابی که به واسطه لغو گواهی عدم سوءپیشینه امنیتی صورت می گیرد.

کاخ سفید از سلب "گواهی عدم سوءپیشینه امنیتی" جان برنان رئیس پیشین سازمان سیا خبر داده و دسترسی وی به اسناد اطلاعاتی را لغو کرده است.

ترامپ "گواهی عدم سوءپیشینه امنیتی" جان برنان، رئیس سازمان سیا در دوران دولت اوباما را که با آمدن ترامپ از منصبش کنار رفت، ملغی و سلب کرده است.

جان برنان، از سرسخت‌ترین منتقدان ترامپ بود و به شدت سیاست خارجی رئیس جمهوری آمریکا را آماج حملات انتقادی خود قرار می‌داد.

کاخ سفید اعلام کرده است که قصد بازنگری در گواهی عدم سوء پیشینه امنیتی سایر مقام های دولت اوباما از جمله جیمز کومی مدیر سابق اف بی آی و جیمز کلاپر مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 2494