ابرخودرو جدید بوگاتی رونمایی شد + تصاویر

شنبه،۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
ابرخودرو جدید بوگاتی رونمایی شد

گروه فناوری - خودرو - کمپانی بوگاتی که به عنوان یکی از ابرخودروسازان جهان شناخته می‌شود، لحظاتی پیش بوگاتی دیوو را در کالیفرنیا امریکا رونمایی کرد. این خودرو به عنوان جدیدترین سوپر اسپرت جهان شناخته می‌شود که با اصالتی فرانسوی و مهندسی آلمانی به بازار جهانی معرفی شده است.

به گزارش پیام ایران این خودرو سوپر اسپرت قرار است که تنها ۴۰ دستگاه ساخته شود و نرخ حدود ۵٫۸ میلیون دلار را دارد. جالب است بدانید تمام ۴۰ دستگاه دیوو از قبل پیش فروش شده است و بزودی در اختیار خریداران می‌رسد. « استفان وینکمن » مدیرعامل این کمپانی در مراسم رونمایی گفت: « مشتریان و طرفداران ما منتظر یک مدل خاص بودند که جذابیت بیشتری را از بوگاتی شیرون داشته باشد و از طرفی ماجرای شیرون را با حس و حال بهتری به واقعیت نزدیک کند. تیم بوگاتی مشتاق بود که چنین پروژه‌ای را به نتیجه رساند و حال می‌بینیم که ما امروز دیوو را به مشتریان خود معرفی می‌کنیم ».

ابرخودرو جدید بوگاتی رونمایی شد

بوگاتی دیوو از نظر آیرودینامیک به مراتب قویتر از بوگاتی شیرون است و برای همین می‌بینیم که از قطعات شکسته و صاف بیشتری نسبت به شیرون در این سوپر اسپرت استفاده شده است. اسپویلرهای جدید بوگاتی دیوو ۹۰ کیلوگرم وزن بیشتر را نسبت به شیرون به صورت عمودی به خودرو وارد می‌کنند. جدیدترین ابرخودرو جهان به موتور ۸ لیتری ۱۶ سیلندر W مجهز است که ۱۵۰۰ اسب بخار اسمی و ۱۴۷۹ اسب بخار خروجی را به چرخ‌ها می‌رساند. ۱۶۰۰ نیوتون گشتاور این خودرو از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چهار چرخ خودرو می‌رسد.

ابرخودرو جدید بوگاتی رونمایی شد

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بوگاتی دیوو ۲٫۴ ثانیه اعلام شده است. همچنین مدیران این شرکت می‌گویند که ما دیوو را بر روی سرعت ۳۸۰ کیلومتر محدود کرده‌ایم.

همچنان در جدیدترین محصول این ابرخودروساز شکوه طراحی و اصالت دیده می‌شود و از طرفی فناوری بالایی در آن وجود دارد. به عنوان مثال در چراغ‌های عقب از فناوری OLED و سه بعدی استفاده شده است. خریداران جدیدترین سوپر اسپرت جهان می‌توانند این خودروی خاص فرانسوی- آلمانی را با دو نوع رنگ نقره‌ای تینانیومی و آبی مسابقه‌ای سفارش دهند.

ابرخودرو جدید بوگاتی رونمایی شد

انتهای پیام/

منبع: اسب بخار

کد خبر: 2605