به هر نفر فقط ۳ کیلو گوشت می‌فروشیم!

دوشنبه،۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
به هر نفر فقط ۳ کیلو گوشت می‌فروشیم!

گروه اقتصادی- مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به توزیع گوشت تنظیم بازاری اشاره کرد و گفت: به دلیل محدودیتی که داریم به هر نفر بیشتر از ۳ کیلو گوشت نمی‌فروشیم.

به گزارش پیام ایران، عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص عرضه گوشت تنظیم بازاری در میادین گفت: روزانه ۱۲ تن گوشت گرم لاشه‌ای و ۸ تن گوشت گرم بسته‌ای یا بشقابی در میادین توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴۱ بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران داریم، گفت:، اما ۶۷ غرفه قصابی داریم که در این غرفه‌ها عرضه گوشت لاشه و بسته‌بندی ارائه می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، میزان گوشت تنظیم بازاری کافی نیست.

وی در خصوص نحوه توزیع گوشت تنظیم بازاری گفت: در جا‌هایی که شلوغ و بیشترین مراجعه را دارند این گوشت عرضه می‌شود و تقریبا در ۴۰ تا ۷۰ غرفه این سرویس‌دهی انجام می‌شود.

82698139-71931335.jpg

رحیمی با اشاره به اینکه تهران حدوداً ۹ میلیون جمعیت دارد، گفت: نیاز ما بیش از این مقداری است که توزیع می‌شود، اما گوشتی که در میادین توزیع می‌شود قیمتش بسیار پایین‌تر از بازار است.

وی با بیان اینکه گوشت بین ۳۷ هزار و ۵۰۰ تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ در میادین توزیع می‌شود، گفت: گوشت بسته‌بندی نیز از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تا ۴۹ هزار تومان (ران) توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه در تمامی مناطق ۲۲‌گانه این گوشت عرضه می‌شود، گفت: برخی بازار‌ها را در مناطق در نظر گرفته‌ایم و از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ گوشت عرضه می‌شود.

به گفته رحیمی، به دلیل محدودیت عرضه به هر نفر فقط ۳ کیلو گوشت تنظیم بازاری عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در غرف گوشت سیستم نوبت‌دهی وجود دارد گفت: مردم نوبت می‌گیرند و زمانی که نوبتشان شد اعلام می‌شود و آن‌ها پای کانتر می‌روند و خرید را انجام می‌دهند.

رحیمی با اشاره به اینکه تقاضا برای خرید گوشت تنظیم بازاری بالاست، گفت: هر چقدر که شرکت پشتیبانی امور دام عرضه کند ما در میادین آمادگی توزیع را داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 2769