خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان کدامند؟

سه شنبه،۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان کدامند؟

گروه بین الملل - همه‏ چیز در دنیای افراد مشهور و سلبریتی ‏ها خاص است و سبک زندگی و امکانات رفاهی زندگی آنها با مردم عادی فرق دارد. این سلبریتی ‏ها که بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان و چهره‏ های سرشناس دنیا هستند، به امکانات حمل ‏و‏نقلی شخصی ازجمله جت، کشتی و خودروهای خاص و گران علاقه دارند تاجایی‏که برخی از آنها به داشتن کلکسیون خودرویی مشهور هستند. برخی سلبریتی‌ها برای جلب ‏توجه و اعتبار بیشتر سراغ آخرین خودروهای فوق گران و خاص می‏روند و از بین همه خودرو‏های لوکس در جهان بعضی از آنها بیشتر مورد‏توجه این افراد قرار دارند، از این جهت این خودروها دارای ارزش افزوده و برند قوی‏تری در میان سایر خودروها هستند.

در این گزارش به آخرین خودروهای موردتوجه سلبریتی‏ ها می ‏پردازیم.

مرسدس بنز جی‏ کلاس

مرسدس بنز جی‏ کلاس

این خودروی شاسی‏ بلند و زیبا  طرفداران بسیاری در بین ستاره ‏های پاپ دارد. البته سیلوستر استالونه بازیگر معروف فیلم‏های اکشن یکی از کسانی است که به داشتن مرسدس بنز جی ‏کلاس افتخار می‏ کند. قیمت این خودرو از  110هزاردلار شروع می‏شود و تا 140هزاردلار برای مدل جی 63 بالا می‏رود.


 تسلا مدل اس

 تسلا مدل اس

تسلا مدل اس به ‏ویژه برای ستارگانی که ادعای حفاظت از محیط‏ زیست دارند یا جزو فعالان محیط ‏زیست هستند، یک انتخاب مناسب است. فهرست سلبریتی‏ هایی که از این خودروهای الکتریکی با قیمت کمتر از 100هزاردلار دارند، عملا بی‏ پایان است!


 فراری لافراری

 فراری لافراری

این خودرو سریع با نام لوئیز همیلتون، راننده معروف انگلیسی مسابقات فرمول‏یک پیوند خورده است اما چهره ‏هایی مانند جاستین بیبر بازیگر و خواننده و گوردون رامزی آشپز و صاحب چند رستوران و شخصیت تلویزیونی از این خودروی گران استفاده می‏کنند. این خودرو یک مدل سوپر‏اسپرت است.


بنتلی جی تی

بنتلی جی تی

بنتلی جی ‏تی خودروی موردعلاقه ستاره ‏های موسیقی جهان است و هر تازه‏ کار در این بخش از هنر، با آرزوی داشتن این خودرو پا به این عرصه گذاشته است. بنتلی سریع‏ترین و لوکس ‏ترین خودروهای جهان است و قیمت آن از 200هزاردلار شروع می‏شود و به 300هزاردلار برای مدل‏های بالاتر هم می‏رسد.


لندروور- رنجروور

لندروور- رنجروور

این خودرو برای بیشتر ستارگان جهان یک انتخاب دوست‏ داشتنی و لذت ‏بخش است. قیمت این SUV  از حدود 85هزاردلار شروع می‏شود و تا 130هزاردلار برای مدل‏های سوپرشارژر بالا می‏رود.


لامبورگینی اونتادور

لامبورگینی اونتادور

لامبورگینی اونتادور هم رانندگان مشهوری به خود دیده است و در بین ستاره ‏های هالیوود وفاداران بسیاری دارد. البته قیمت آن چندان بالا نیست و معمولا برای مدل LP700  به بالا از  400 تا 550 هزاردلار پرداخت می‏ شود.


پورشه 911

پورشه 911

پورشه خودروی مورد علاقه جیمز دین، ستاره فقید سینمای جهان است. البته پورشه در بین بسیاری از سلبریتی‏ های دیگر جهان هم طرفدار داشته است اما به‏ طور قطع هیچکدام آنها به اندازه جیمز دین مشهور نبوده ‏اند.


رولزرویس فانتوم​

رولزرویس فانتوم​

این خودرو یادآور عصر طلایی هالیوود است. در‏ آن دوره فانتوم در همه خیابان‏های شهر لس ‏آنجلس دیده می‏شد. ضمن اینکه 471هزاردلار، قیمت ارزانی برای این خودرو نیست که البته باتوجه به ارزش نمادین این خودرو بسیاری از سلبریتی‏ ها حاضر هستند این مبلغ را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع:وبسایت اخبار خودرو

کد خبر: 2802