«سلنا گومز» برای «جاستین بیبر» خواند

شنبه،۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
«سلنا گومز» برای «جاستین بیبر» خواند

گروه بین الملل - سلنا گومز خواننده 26 ساله که ماه اکتبر روی جلد مجله الی ظاهر شد، در موزیک جدیدش زندگی عشقی خودش را دست مایه شعرش قرار داده است. البته او مستقیم به جاستین بیبر، که به تازگی با هایلی بالدوین نامزد کرده است، اشاره نمی کند اما در بخشی از ترانه‌اش به پایان یافتن رابطه عاشقانه طولانی مدت اشاره می کند.

سلنا گومز در یکی از آهنگ هایش در مورد مردی که «1460 روز» است از زندگی اش خارج شده و پاک کردن خاطرات آن مرد می گوید. اکثر ترانه هایش شامل چنین چیزهایی است: "بدون تو نمی توانم فکر کنم، بیشتر می نوشم و تو باید بهم بگویی..."

سلنا گومز در ترک دوم ناامیدی اش در روابط عاشقانه را توضیح می دهد. آیا جاه طلبی های من زیادی بوده؟ او می خواند: "عشقم تو خیلی دوری. چرا نمی فهمی من انقدر لطیف هستم؟"

این بازیگر همچنین برای ترانه بعدی اش خیلی هیجان زده می شود، آهنگ Flawless (بی عیب) که عنوان یکی از ترانه های بیانسه نیز هست. سلنا گومز در مورد این ترک توضیح داد: تو به خاطر تمام ایرادهایی که داری بی عیب هستی. تو تلاش نمی کنی، این منم که یک نسخه جوان تر از خودم را ترغیب می کنم.

او ادامه داد: حتی وقتی کامل نیستی، وقتی احساس بی ارزش بودن می کنی، باز بی عیب هستی. این ترانه ای است که من قرار است برای بقیه زندگی ام آن را بخوانم.

خواننده 26 ساله به شدت مشتاق آلبوم جدیدش است و این روزها کمتر در مورد نظرات دیگران ناراحت می شود.

او می گوید: من زیاد با اینترنت کار نمی کنم، ماه هاست اینترنت نداشتم.

گومز ادامه داد: من پسورد اینستاگرامم را ندارم. اما همیشه با گوشی دوستم تلگرام را چک می کنیم. من هیچ اپلیکیشن یا برنامه ویرایش عکس ندارم. فقط یک بازی فکری به نام Peak دارم.

جاستین بیبر، نامزد سابق سلنا گومز ماه گذشته اعلام کرد که قرار است با هایلی بالدوین، مانکن 21 ساله آمریکایی ازدواج کند.

«سلنا گومز» برای «جاستین بیبر» خواند

انتهای پیام/

منبع: ایران آرت

کد خبر: 2997