احمد خاتمی: قبل از انقلاب آزادی حیوانی بود نه انسانی

دوشنبه،۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
احمد خاتمی: قبل از انقلاب آزادی حیوانی بود نه انسانی

گروه سیاسی- سید احمد خاتمی عنوان کرد: دشمن از موشک‌های دوربرد ما می‌ترسد و ما بر برد موشکی‌مان تا جایی که صلاح بدانیم می‌افزاییم و ترسی از آن‌ها نداریم.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: آنچه برای دشمنان ترس و واهمه ایجاد کرده این است که در این نقطه از دنیا اسلام ناب محمدی که منافع نامشروعشان را به خطر انداخته حاکم شده، اسلامی که به همت امام راحل(ره) و با شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» در این کشور ماندگار شده است. این‌ها با اسلام آمریکایی و بدون خطر عربستان و کشورهای مرتجع که مشکلی ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که در این راستا نخستین گامی که مسئولین باید بردارند این است که شیرینی حکومت دینی را به مردم بچشانند، گفت: امروز ما برخلاف دوران قبل از انقلاب که تحت الحمایه روس، انگلیس و آمریکا بودیم، مستقل‌ترین کشور جهان هستیم؛ حتی در ایالات متحده نیز این سرمایه‌داران صهیونیسم هستند که حرف اول را می‌زنند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که قبل از انقلاب آزادی حیوانی وجود داشت اما از آزادی انسانی خبر نبود، اظهار کرد: ساواک جهنمی از خفقان در جامعه ایجاد کرده بود که حتی پدر و پسر از یکدیگر می‌ترسیدند؛ اما امروز ما شاهد آزادی انسانی و آزادی بیان معقول در کشور هستیم، امروز روزنامه‌ها و شبکه‌های فضای مجازی در رابطه با مسئولان، از صدر تا ذیل آن‌ها هرچه می‌خواهند می‌نویسند.

وی با اشاره به این‌که آزادی براندازی نه تنها در ایران بلکه در دموکرات‌ترین کشورهای دنیا هم وجود ندارد، ابراز کرد: عده‌ای هرچی می‌خواهند می‌گویند و می‌نویسند سپس از داخل ایران با شبکه‌های صهیونیستی و آمریکایی مصاحبه و عنوان می‌کنند که در ایران آزادی نیست.

آیت الله خاتمیبا اشاره به این نکته که کشور ظرفیت حل مشکلاتش را دارد، تصریح کرد: مسئولین باید نسبت به تبعیض و فساد حساس باشند و با تمام وجود فعالیت و بار مشکلات را کم کنند؛ مردم حاضرند سختی‌ها و مشکلات را بدون اعتراض تحمل کنند اما حق دارند نسبت به اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی اعتراض منطقی و نه اعتراض خیابانی که سوژه به دست دشمن و ضد انقلاب می‌دهد و ضد منافع مردم است، داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتظار قرآنی دیگری که از مسئولین نظام می‌رود این است که جاده و مسیر دین را برای مردم هموار کنند. البته ما نمی‌گوییم مردم را به زور به بهشت ببرید؛ در این میان کسی که در این کشور زندگی می‌کند و نیاز جوانان را درک کرده با شادی، هنر، سینما و غیره مخالف نیست با این وجود نباید در این میان خطوط قرمز دین و خدا را رد و یا هزینه بیت المال را صرف گناه کرد.

انتهای پیام/

منبع: انتخاب

کد خبر: 3042