ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی کشور

سه شنبه،۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
 ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی کشور

گروه جامعه - سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سه‌شنبه؛ ۲۷ شهریور ماه) را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس، محور کرج-چالوس محدوده‌های بیلقان، وینه و تونل ۵ و محور تهران-آمل در برخی از مقاطع نیمه سنگین است.

وی افزود: در برخی از محور‌های استان مازندران بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور شریانی ایلام - اسلام آباد غرب ( مسیر جایگزین: محور قدیم ایلام - قلاجه) مسدود است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و گیوی - خلخال به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در جاده هراز

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز دو طرف شمال به جنوب و محدوده پلور تا وانا پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در جاده کندوان دو طرف شمال به جنوب و تمام مقاطع سنگین و گاها نیمه سنگین است افزود : در ارتفاعات جاده کندوان در حال حاضر مه گرفتگی دارد.

وی گفت : در حال حاضر ترافیک در جاده‌های سوادکوه ، کیاسر و کناره روان و عادی در جریان است.

سرهنگ قدمی گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند از سرعت بی جا خودداری کنند و حین سفر حرکات نمایشی و سبقت از راست نداشته باشند تا مسافرت بدون دغدغه و ایمن را برای خود و دیگران داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های مازندران می‌توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 3052