۱۴ کشته و زخمی در دو حادثه تیراندازی در آمریکا

جمعه،۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

گروه بین الملل - پلیس آمریکا از تیراندازی یک زن به سوی همکاران خود در مریلند و اقدام به خودکشی پس از به قتل رساندن آن‌ها خبر داد.

مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند این تیراندازی بامداد روز پنج شنبه و زمانی روی داد که این زن که به طور موقت در انبار داروخانه‌ای در مریلند کار می‌کرد به سوی همکاران خود تیراندازی کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، جفری گاهلر، از مقامات پلیس ایالتی آمریکا در این خصوص به خبرنگاران گفت: به نظر نمی‌رسد که این فرد برای جنایت خود انگیزه قبلی داشته است.

وی افزود در این تیراندازی سه نفر کشته و سه نفر زخمی شدند که ظاهرا حال آن‌ها وخیم نیست. این زن پس از تیراندازی، با شلیک گلوله به خود اقدام به خودکشی کرد و در بیمارستان جان سپرد.

در حادثه‌ای دیگر منابع پلیس در سیراکیوس نیویورک از دریافت گزارش تیراندازی و زخمی شدن هفت نفر از جمله یک دختر بچه هشت ساله در این حادثه خبر دادند.

سخنگوی اداره پلیس سیراکیوس نیویورک اعلام کرد این تیراندازی پس از ساعت ۲۱ به وقت محلی و در جمع خانوادگی صورت گرفته است که ظاهرا برای گرامیداشت یاد فردی که هفته قبل بر اثر ابتلا به سرطان فوت کرده بود، گرد هم آمده بودند.

وی در گفتگو با خبرنگاران این حادثه را بسیار غم انگیز توصیف کرد و گفت: هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت مجروحان که به بیمارستان انتقال یافتند در دست نیست.

برخی منابع به نقل از شاهدان از شلیک دست کم ۱۰ گلوله در این تیراندازی که در مرکز سیراکیوس واقع در فاصله ۴۰۲ کیلومتری شمال شرقی شهر نیویورک روی داد و متعاقب آن اعزام آمبولانس‌ها خبر دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 3102