بازداشت پستچی ناراضی با ۴۰۰ کیلو نامه توزیع نشده

سه شنبه،۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵

گروه بین‌الملل- پلیس ایتالیا یک مرد پستچی را که حدود نیم تن نامه‌ توزیع نشده را در خانه‌اش تلنبار کرده بود بازداشت کرد.

به گزارش یورونیوز ، این مرد ۳۳ ساله، به پلیس گفته بود که در مدت سه سال و در اعتراض به حقوق اندکش هیچ نامه‌ای را به صاحبانش تحویل نداده است. وی سال گذشته از اداره پست بیرون آمد.

نامه‌های تلنبار شده بعد از اینکه پلیس خانه این فرد در شمال شهر تورین را تفتیش کرد کشف شدند.

پلیس در حین گشت زنی‌های روزانه بعد از اینکه در خودروی فرد مظنون یک چاقوی تاشوی ۲۰ سانتی متری و حدود ۷۰ نامه را مشاهده کرد به وی مظنون شد و سپس اقدام به جست و جوی خانه این پستچی کرد تا اینکه ۴۰ بسته نامه توزیع نشده شامل نامه‌های بانک، صورتحساب‌های مالی و سایر نامه‌های شخصی را پیدا کرد. وزن این نامه‌ها حدود ۴۰۰ کیلوگرم بود.

این مرد بعد از بازداشت به پلیس گفت از آنجاکه حقوق کافی دریافت نمی‌کرد کارش را ترک کرد. این پستچی با اتهام‌های دزدی، کوتاهی در انجام وظیفه و نگهداشتن سلاح روبرو است.

در سال جاری میلادی این دومین بار است که پلیس ایتالیا با انبوهی از نامه‌های توزیع نشده در خانه دو پستچی روبرو شده است.

در اواخر ژانویه سال جاری پلیس این کشور یک پستچی را پس از آنکه صدها کیلوگرم نامه و بسته پستی در گاراژ منزلش یافت، به اتهام خیانت در امانت دستگیر کرد.

این پستچی بی‌حوصله در زمان انجام وظیفه تنها یکبار زنگ خانه‌ها را می‌زد و در صورتی که صاحبخانه در را باز نمی‌کرد وی با ترک محل، محموله پستی او را به خانه خود می‌برد و به گاراژ خود می‌انداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 314