پرسپولیس - السد / برانکو با دست‌های خالی

سه شنبه،۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
پرسپولیس - السد / برانکو با دست‌های خالی

گروه ورزش - در حالی که تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ امروز سه‌شنبه در استادیوم جاسم بن حمد دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل السد قطر برگزار می‌کند، اما برانکو ایوانکوویچ در تصمیمی غیر منتظره یک شب قبل از این مسابقه اقدام به معرفی ترکیب سرخ پوشان در این دیدار حساس کرد.

به علت محرومیت محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا از این دیدار و همچنین مصدومیت حسین ماهینی، در برنامه نود شب گذشته، برانکو ایوانکوویچ که به آخرین وضعیت بازیکنان و غائبان تیمش اشاره داشت، عنوان کرد مسئله پنهانی ندارد و به همین خاطر ترکیب تیمش برابر السد را اعلام می‌کند.

بنابر اعلام برانکو ایوانکوویچ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس مقابل السد خواهد بود؛ سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع میانی سرخ پوشان هستند و سیامک نعمتی به دلیل محرومیت محمد انصاری و آسیب دیدگی حسین ماهینی، به پست دفاعی منتقل شده و به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کند؛ شایان مصلح نیز که معمولا نیمکت‌نشین بوده با این کمبود بازیکن وارد ترکیب شده و در سمت چپ خط دفاعی به میدان می‌رود.

احمد نوراللهی، هافبک دفاعی پرسپولیس برابر السد خواهد بود و بشار رسن و امید عالیشاه به‌عنوان وینگرهای راست و چپ برابر تیم قطری بازی می‌کنند که آدام همتی، گلزن سرخ پوشان برابر سپیدرود نیز با اضافه شدن به ترکیب بین عالیشاه و رسن و کمی جلوتر از نوراللهی کار خواهد کرد.

گادوین منشا و علی علیپور نیز که به هماهنگی خوبی در خط حمله پرسپولیس رسیده‌اند نیز با اعلام برانکو ایوانکوویچ دو مهاجم نماینده ایران در دیدار آسیایی مقابل السد قطر خواهند بود.

بنابر اعلام برانکو ایوانکوویچ، ترکیب پرسپولیس مقابل السد قطر به صورت زیر است:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، آدام همتی، گادوین منشا و علی علیپور.

انتهای پیام/

کد خبر: 3342