دلارهاي تقلبي، حربه جديد دلالان

پنج شنبه،۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
دلارهاي تقلبي، حربه جديد دلالان

گروه اجتماعی- روز گذشته نیز بازار ارز مانند روزهای اخیر شلوغ و پرتردد بود و این‌بار فروشندگان دلار‌های تقلبی نیز به جمع سایر فروشندگان اضافه شده بودند.

گزارش های خبرنگار پیام ایران حاکی از این است از روزی که قیمت دلار بالا رفته ، دلارهای تقلبی به وفور در بازار یافت می شود. بسیاری پس از خریدن دلار از دلالان، هنگامی که برای فروش آن ها به صرافی ها مراجعه کردند متوجه شدند دلارهای تقلبی به آنها فروخته شده است و تمام دارایی و پس انداز خود را باخته اند. بسیاری از مالاباختگان با اتهام خرید و فروش دلار تقلبی نیز مواجه شده اند. رئیس پلیس آگاهی ناجا نیز به مردم هشدار داده تا از دلالان، دلار نخرند چون هیچ کس پاسخگوی آنها نیست. 

ارز را از دلال ها نخرید

سردار محمدرضا مقیمی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بازار ارز اظهار کرد: به‌طور کلی خرید و فروش ارز در کف خیابان ممنوع است. در روزهای اخیر با سیاست‌های دولت، بانک مرکزی و نیز اقداماتی که از سوی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی انجام شد قیمت ارز کاهش یافته است. مقیمی با بیان اینکه وقتی ارز وارد بازار شود قیمت آن نیز کاهش می‌یابد،گفت: خرید و فروش بی‌رویه ارز سبب برهم خوردن نظم عرضه و تقاضا می‌شود. بنابراین اگر کسی به همان میزانی که نیاز دارد ارز بخرد،قیمت ارز ارزش واقعی خود را پیدا می‌کند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 3386