تلخ ترین روز عمر ستاره عراقی پرسپولیس

جمعه،۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
اشکهای بشار رسن در بازی عراق - آرژانتین
اشکهای بشار رسن در بازی عراق - آرژانتین

گروه ورزش - دقیقه 68 بازی عراق  مقابل آرژانتین در عربستان یکی از صحنه های نادر فوتبال رقم خورد.

درست در ثانیه ای که تابلوی تعویض بشار رسن ستاره جوان خط هافبک تیم ملی عراق بالا رفت، او با چهره ای ناراحت و با سری پایین به سمت خط عرضی حرکت کرد، در حالی که یکی دو هم تیمی برای دلداری دادن دستی بر شانه او کشیدند.
بشار رسن هافبک تیم ملی عراق و عضو باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش از مسابقه حساس و تاریخی عراق مقابل آرژانتین مادر بیمار خود را از دست داده بود و تازه از این خبر مطلع شده بود.
وقتی ورزشگاه برای این بازیکن عراقی روی پا بلند شد و او با اطلاع از خبر فوت مادر با وجود خودداری با اشک و اندوه زمین مسابقه را ترک کرد. بشار که در این مسابقه در نیمه اول نمایش فوق العاده ای داشت و تصویر لایی انداختن او به دو ستاره تیم ملی آرژانتین به سرعت در رسانه های اجتماعی وایرال شده است، ظاهرا پس از این مسابقه به کشور عراق بازخواهد گشت تا در مراسم خاکسپاری مادر در خانه باشد.
او که به واسطه اخلاق حرفه ای و بازی های درخشانش مورد توجه هواداران پرسپولیس نیز هست، با پیام های تسلیت بسیاری از سراسر جهان مواجه شده؛ پیام هایی که تلاش می کنند اندک باری را از روی شانه های این فوتبالیست جوان بردارند، اگرچه غم از دست دادن مادر چیزی نیست که به سادگی قابل تسکین باشد.

اشکهای بشار رسن در بازی عراق - آرژانتین
نمایش بشار رسن در دیدار مقابل آرژانتین به عنوان یک مسابقه ویژه به خاطر خواهد ماند؛ مسابقه ای که او همواره از آن به تلخی یاد خواهد کرد؛ اگرچه نیمه اول مسابقه و زمانی که او از این خبر تلخ با خبر نبود فرصتی برای نمایش استعدادهایش داشت و به همین خاطر هم بود که در هنگام تعویض رسن، کارگردان تلویزیونی روی چهره دیبالا ستاره یوونتوس رفت که از ستاره جوان فوتبال عراق لایی خورده بود.

اشکهای بشار رسن در بازی عراق - آرژانتین

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

کد خبر: 3566