حمله وحشیانه کانگورو به یک خانواده استرالیایی

يکشنبه،۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
حمله وحشیانه کانگورو به یک خانواده استرالیایی

گروه بین الملل - حمله یک کانگورو به فردی که از حیات وحش مراقبت می‌کند باعث پارگی ریه این فرد شد. این کانگورو در محوطه خانه به او و خانواده‌اش حمله کرد.

به گزارش پیام ایران، لیندا اسمیت ۶۴ ساله و همسرش جیم به کانگوروهایی که در کوئینزلند از خشکسالی آسیب دیده‌اند، غذا می‌دادند. در همین حال یک کانگوروی خاکستری با قد حدود ۱.۹۰ متر به جیم حمله کرد.

مسئولان حیات وحش می‌گویند که پس از حمله وحشیانه کانگورو، جیم، همسر و پسرش با جارو و بیل با او جنگیدند.

این کانگورو پس از این که لیندا و همسرش را مجروح کرد و قبل از رسیدن خدمات اورژانس، خودش را لای بوته‌ها پنهان و سپس و فرار کرد.

این رویداد در منطقه میلمیران در ۸۰ کیلومتری شهر توومبا در ایالت کوئینزلند رخ داده است.

خانم اسمیت که از بیمارستان با روزنامه استرالیایی بریزبن تایمز صحبت کرده، گفته است که هر شب حدود ۳۰ کانگورو به دلیل خشکسالی برای گرفتن غذا به آنجا می‌آیند و آنها به این حیوانات غذا و آب می‌دهند.

در یکی از همین شبها این کانگورو در حالی که این خانواده به آن غذا می‌دادند، اول به جان آقای اسمیت حمله کرد و سپس خانم اسمیت با جارو خواست همسرش را نجات دهد که کانگورو سپس به او حمله کرد.

خانم اسمیت می‌گوید: "بعد، پسرم برای کمکم آمد و با یک بیل به سر او زد."

در نتیجه حمله این کانگورو خانم اسمیت دچار پارگی ریه، شکستگی دنده‌ها، خراش در بازوها و پاها و دیگر جراحت‌های داخلی شده است و تحت درمان قرار دارد.

همسرش نیز زخمی شده و پسر او که چهل سال دارد، نیز زخمهای سطحی برداشته است.

یکی از مسئولان اورژانس کوئینزلند به خبرگزاری فرانسه گفته است که او در سی سال کارش شاهد چنین رویدادی نبوده است.

خانم اسمیت که ۱۵ سال است از حیوانات مراقبت می‌کند گفته است: "نمی‌خواهم این کانگورو شکار و کشته شود، من حیوانات را دوست دارم."

انتهای پیام/

منبع: بی بی سی

کد خبر: 3612