کارن را از دست پدرش نجات دهید

يکشنبه،۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
آدم ربایی,حوادث,پلیس,آگاهی,حضانت,فرزند,

گروه اجتماعی>حوادث-  رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست پسربچه ای که توسط پدرش ربوده شده است را شناسایی کنند.

سرهنگ بابک نمک شناس در توضیح این خبر گفت: ۲۴ خردادماه امسال پرونده‌ای با موضوع فقدان پسربچه ای پنج ساله به نام کارن از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و مادر کارن پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : با توجه به مشکل شدید خانوادگی که با همسرم و اعضای خانواده‌اش پیدا کرده‌ام، حضانت پسرم به نام کارن از سوی دادگاه به من داده شد. روز چهارشنبه طی قرارِ دادگاه ، پسرم را در کلانتری تحویل پدرش دادم و پدر کارن باید پسرم را روز پنجشنبه باز می گرداند اما روز پنجشنبه طی تماس تلفنی مرا تهدید کرد که دیگر پسرم را نخواهم دید و قصد دارد تا کارن را از کشور خارج کند و ا ز آنزمان تاکنون دیگر نه از کارن و نه از پدرش هیچ اطلاعی ندارم.

57763312.jpg

نمک شناس افزود: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به این پرونده و در مراجعه به محل سکونت پدر کارن در منطقه صادقیه تهران اطلاع پیدا کردند که پدر کارن با طرح و برنامه قبلی از محل سکونتش متواری شده است و هیچکدام از اعضای خانواده ی او نیز اطلاعی از وی ندارند.

وی در پایان گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، هماهنگی لازم با بازپرس پرونده برای انتشار تصویر کارن انجام شد، لذا از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی تصویر کارن شده و اطلاعی از محل سکونت وی در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۱ در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 3613