حسن عباسی: نوامیس آلمانی‌ها از دست آمریکایی‌ها آزادی ندارند

دوشنبه،۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
حسن عباسی: نوامیس آلمانی‌ها از دست آمریکایی‌ها آزادی ندارند

گروه سیاسی- سایت فردا نوشت: حسن عباسی در انتقاداتی تند به ریشه یابی حادثه ترورریستی اهواز پرداخته است. او هم چنین گفته است که آلمان و ژاپن علی رغم داشتن فناوری های پیشرفته ایالتی از آمریکا محسوب می شوند و نوامس شان از دست آمریکاییی ها در امان نیستند.

 آمریکایی‌ها در ژاپن در اکیناوا ۳۴ هزار نیرو دارد. هر چند هفته یک بار می‌شنوید دست نوامیس ژاپنی را می‌گیرند ۶۰ سال است یک بار عذرخواهی نکرده اند برای اینکه دست درازی به نوامیس این‌ها می‌کنند. تکنولوژی دارد. تکنولوژی آلمان و ژاپن و کره چشم توی جوان را می‌گیرد. اما می‌دانی کره جنوبی اگر این ۳۷ هزار آمریکایی که انجا هست کنار برود هیچ چیزی نمی‌ماند؟

آمریکا در آلمان هست و نوامیس آلمانی‌ها از دست آمریکایی‌ها ازادی ندارند. آمریکایی‌ها در ژاپن در اکیناوا ۳۴ هزار نیرو دارد. هر چند هفته یکبار می‌شنوید دست نوامیس ژاپنی را می‌گیرند ۶۰ سال است یکبار عذرخواهی نکرده اند برای اینکه دست درازی به نوامیس این‌ها می‌کنند. تکنولوژی دارد. تکنولوژی آلمان و ژاپن و کره چشم توی جوان را می‌گیرد. اما می‌دانی کره جنوبی اگر این ۳۷ هزار آمریکایی که انجا هست کنار برود هیچ چیزی نمی‌ماند؟

انتهای پیام/

کد خبر: 3659