کلیپ منتشر شده ضرب و شتم سکانسی از یک فیلم سینمایی است نه از یک درگیری واقعی

شنبه،۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
کلیپ منتشر شده ضرب و شتم سکانسی از یک فیلم سینمایی است نه از یک درگیری واقعی

گروه جامعه - کلیپی که در صفحات مجازی با عنوان درگیری ماموران انضباط شهری با یک دستفروش با اهداف خاص، منتشر شده، سکانسی از یک فیلم سینمایی است. (اینجا ببینید)

صالح میرزا آقایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با روابط عمومی شهربان شهرداری تهران در خصوص کلیپ منتشر شده در برخی صفحات اینستاگرامی که آن را به درگیری واقعی میان مأموران انضباط شهری تهران با یک دستفروش صاحب چرخ‌دستی در بازار بزرگ تهران ربط داده اندگفت: اولاً این کلیپ مربوط به سکانس یک فیلم سینمایی کوتاه است که اخیراً فیلمبرداری آن به پایان رسیده و ثانیاً در حاشیه مجتمع میلاد نور تهران ضبط شده نه در بازار تهران!

نام این فیلم سینمایی که از وزارت ارشاد مجوز دارد «بابا نان...» است که کارگردانی آن را خانم رها سرمدی بر عهده دارد و من هم به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارم. 

انتشار این فیلم به عنوان کلیپی از درگیری واقعی بین مأموران شهرداری و دستفروشان در برخی صفحات اینستاگرام، نشان می‌دهد که برخی‌ها بدون تحقیق و آگاهی و از سر لجاجت، هر چیزی را که به دستشان برسد برای خودنمایی منتشر می‌کنند تا احساسات مردم را تحریک کنند. 

با کمی دقت، هرکسی متوجه میشود که نوشته و آرم لباس‌هایی که تن مأموران داخل فیلم است با لباس واقعی و رسمی مأموران انضباط شهری کاملاً تفاوت دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 3769