جیش العدل تصاویر مرزبانان ربوده شده وطن و غنائم را منتشر کرد+عکس

دوشنبه،۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
جیش العدل تصاویر مرزبانان ربوده شده و غنائم را منتشر کرد

گروه سیاسی-  گروهک تروریستی جیش العدل با انتشار دو عکس مدعی شد که افراد حاضر در این تصاویر نیروهای ربوده شده در مرز میرجاوه به همراه تسلیحاتی است که از آن منطقه غارت کرده‌اند.

گروهک تروریستی جیش العدل این تصاویر را در کانالی که منتسب به این گروهک است، منتشر کرد.

روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه، خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که یک گروه تروریستی تعدادی از نیروهای هنگ مرزی را ربود.

در ساعت اولیه انتشار این خبر از نحوه ربایش و سرنوشت این افراد اطلاعی منتشر نشد اما از همان دقایق اولیه برخی منابع خبری این عملیات را تروریستی دانستند که حدود ساعت چهار تا پنج بامداد در منطقه صفر مرزی لولکدان(منطقه صفر مرزی لولکدان مربوط به بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه است که در ۵۰ کیلومتری شهر میرجاوه قرار دارد.) انجام شده است و ۱۴ نفر ربوده شده‌اند. این در حالی است که فرمانده نیروی زمینی سپاه بعد از ظهر آن روز از ربوده شدن ۱۱ نیروی بسیجی و هنگ مرزی در میرجاوه توسط تروریست‌هایی که در داخل خاک پاکستان مقر و پایگاه دارند خبر داد.

پس از آن بود که گروهک تروریستی جیش‌العدل در کانال تلگرامی منتسب به این گروهک، مسئولیت ربوده شدن تعدادی از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفت و در اطلاعیه ای که از سوی این گروهک تروریستی در این کانال منتشر شد نوشت که بامداد امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه یک پایگاه مراقبتی در شهرستان میرجاوه را بصورت کامل خلع سلاح کرده‌اند.

سربازان ربوده شده به کشور پاکستان منتقل شده‌اند.

57767249.jpg

جیش العدل.jpg

انتهای پیام/

کد خبر: 3793