برنامه نود دوباره پخش نشد!

سه شنبه،۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
برنامه نود,عادل فردوسی پور,لیگ برتر,صدا و سیما,شبکه 3,فوتبال,گروه ورزش,

گروه ورزشی- طی سالیان اخیر برنامه نود همواره از هفته اول شروع تا پایان مسابقات لیگ برتر به طور منظم دوشنبه شب‌های روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رفت و اگر برنامه تلویزیونی مذهبی به دلیل شهادت ائمه معصومین(ع) نبود، این برنامه پخش می‌شد ولی هفته قبل به دلایلی غیر از این، فردوسی‌پور برنامه‌ای اجرا نکرد.

دوشنبه شب هفته گذشته به علت دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا که از ساعت ۲۲:۱۵ آغاز شده بود، برنامه نود پخش نشد ولی امشب هم برای دومین هفته متوالی این اتفاق رخ نداد.

با وجود اینکه رسانه‌های مجازی برنامه نود خبر از پخش این برنامه حوالی ساعت ۲۳ امشب داده و اعلام کردند راجع به پیگیری کلاه‌برداری از فوتبالیست‌های ایرانی در گرجستان، آنالیز تیم ملی و … صحبت خواهد شد و حتی سوال نظرسنجی برنامه نود این هفته مشخص شده بود، اما در نهایت با اعلام مدیر روابط عمومی شبکه ۳ سیما برنامه نود مجددا پخش نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی شبکه ۳ سیما با اعلام این خبر گفت: با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در آخرین خبر سایت شبکه سوم سیما عنوان شده بود عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی فردا بین تیم‌های پرسپولیس و السد قطر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 3817