شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در گیلان توسط اراذل و اوباش

يکشنبه،۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در گیلان توسط اراذل و اوباش

گروه اجتماعی>استان ها- معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به شهادت یک مأموران یگان امداد این استان، گفت: قاتل و همدستانش در کمتر از دو ساعت دستگیر شدند.

به گزارش پیام ایران، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: نیروی انتظامی گشت‌های در قالب یگان امداد و انتظامی در راستای ایجاد امنیت شهروندان در سطح استان اجرا می‌کند.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به شهادت یکی از مأموران یگان امداد نیروی انتظامی گیلان در شامگاه گذشته، افزود: ساعت ۲۳:۱۵ شامگاه گذشته گشت یگان امداد در حال گذر از بوستان دانشجوی شهر رشت با مشاهده مزاحمت عده‌ای از اراذل و اوباش برای شهروندان در این بوستان، وارد عمل شدند.

وی گفت: این افراد دارای وضعیت عادی نبوده و در هنگام برخورد مأموران یکی از آن‌ها با چاقو به سروان «حسن پاینده» حمله و وی را از ناحیه گردن و دست با چندین ضربه مجروح کرد.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان ادامه داد: با حضور عوامل امدادی مأمور نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه اقدامات پزشکی موثر نبوده و سروان «حسن پاینده» به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری عوامل این درگیری و عامل شهادت مأمور یگان امداد پلیس شهرستان رشت، تصریح کرد: قاتل که به همراه دو نفر از همدستانش قصد خروج از استان گیلان را داشتند توسط نیرو‌های انتظامی شهرستان رودبار شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
سرهنگ جعفری خیرخواه با تأکید براینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، افزود: پلیس با مخلال امنیت و آسایش شهروندان با قاطعیت تمام برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

کد خبر: 3912