هلدینگ امید، شرکت برگزیده و برتر کیش اینوکس ۲۰۱۸ شد

سه شنبه،۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
هلدینگ امید، شرکت برگزیده و برتر کیش اینوکس ۲۰۱۸ شد

گروه اقتصاد - حضور فعالانه سرمایه‌گذاری امید در رویداد کیش اینوکس 2018 موجب انتخاب این هلدینگ بعنوان شرکت منتخب و برتر نمایشگاه بزرگ بازار پول و سرمایه و دریافت تندیس ویژه این رویداد شد.

پنجمین نمایشگاه بین‌اللملی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و دهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری (کیش اینوکس2018) در جزیره کیش برپاشد.
به گزارش پیام ایران،  در این نمایشگاه که با حضور بیش از سیصد و شصت شرکت داخلی و خارجی برگزار شد، بیش از ۳ هزار نفر از مدیران، سیاست گذاران، فعالان بخش‌های دولتی و خصوصی و دست‌اندرکاران حضور داشتند.
گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز با مشارکت ده شرکت عمدتا بورس زیر مجموعه خود، حضوری پررنگ در این رویداد بزرگ داشت. شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت سنگ آهن گهرزمین، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی سپه، شرکت کارگزاری بانک سپه، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، شرکت سیمان هرمزگان، شرکت کویر تایر، شرکت کمپرسورسازی پادنا، شرکت آسیاناما و شرکت زرین پرشیا امید با حضور مدیران و کارشناسان خود در این رویداد بازار پول و سرمایه شرکت داشتند.
احمد ابراهیمی، مدیر عامل این هلدینگ چند رشته‌ای گفت: گروه امید در سبد متنوع سرمایه گذاری های خود، دارایشرکت های بزرگی است که در اقتصاد ملی نقش آفرین هستند.
وی. افزود: در وضعیت  فعلی با استفاده از  مدیران و کارشناس درون سازمانی و برون سازمانی یک سند راهبردی برای شرکت تدوین. شده که مسیر استراتژی ها برای سال‌های پیش رو در آن مشخص است.
به گزارش دریافتی در روزهای گذشته، شماری از مدیران ارشد اقتصادی کشور از غرفه گروه سرمایه‌گذاری امید دیدن کردن. سیدی مدیرعامل بانک صادرات با حضور در غرفه امید، از جایگاه تاثیرگذار امید و روند روبه رشد ارزش سهام این شرکت تقدیر کرد.
شرکت گوهرزمین از شرکت‌های معظم در حوزه فعالیت‌های معدنی، حضوری فعال در کیش اینوکس 2018 داشت. به گفته مسئولان گهرزمین، با توجه به این که فصل جدیدی برای شرکت آغاز شده، حضور فعالانه در نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مرتبط با بورس نظیر کیش اینوکس برای مذاکرات و هم افزایی حداکثری در دستور برنامه‌های شرکت قرار دارد.
سیمان هرمزگان نیز که از شرکت‌‌های مهم هلدینگ امید است در حاشیه نمایشگاه با حضور کارشناسان اقتصادی و بازرگانی با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری به تبین فعالیت‌ها و رویکردهای شرکت در شرایط کنونی پرداختند.
دکتر علیرضا علوی مدیر روابط عمومی و بین الملل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید نیز در خصوص این رویداد و مشارکت شرکت در آن گفت: در دور تازه مدیریت این هلدینگ که از آواخر سال گذشته آغاز شده است، تقویت ارتباطات با هدف معرفی برند شرکت، از برنامه‌های این مجموعه است.
وی افزود: گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید از پر افتخارترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور است که در سبد سرمایه گذاری‌های خود طیف متنوعی را داراست.
وی افزود: مشکل اینست که تمام کسب و کارها اعم از خرد و کلان بدون ارتباط با محیط پیرامون و افکار عمومی در تکمیل زنجیره ارزش خود دچار مشکلات و نارسایی می‌شوند. از این رو در نظر داریم رویکرد اطلاع رسانی و تقویت تصویر این برند ملی را با نگاه به ذینفعان خود دنبال کنیم و حضور در این رویداد هم از این منظر قابل تحلیل است.
وی در خصوص فعالیت در این رویداد گفت: روی هم رفته به عنوان تجربه نخست حضور گروه امید در رویداد کیش اینوکس، دستاوردهای قابل توجهی به لحاظ بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همفکری با سایر ارکان بازار پول و سرمایه به دست آمد.
گفتی است ویژه نامه اختصاصی گروه امید توسط هفته نامه اقتصاد کارا نیز درهمایش، نمایشگاه و پنل‌های تخصصی مرتبط توزیع گردید.

انتهای پیام/

منبع: وبسایت تخصصی اقتصاد کارا

کد خبر: 3936