وعده فتح الله زاده: برای تشویق پرسپولیس به آزادی می روم

يکشنبه،۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
وعده فتح الله زاده: برای تشویق پرسپولیس به آزادی می روم

گروه ورزش- مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی می‌رود و بازی پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز را تماشا می‌کند.
علی فتح‌ا… زاده مدیرعامل سابق استقلال معتقد است در نتایج اخیر تیم وینفرد شفر مقصر نیست و باید همچنان از وی حمایت شود تا شرایط بهتر شود. با مدیرعامل سابق و محبوب استقلال درخصوص این روزهای استقلال همکلام شدیم.

شرایط استقلال را در این مدت چطور می‌بینید؟

شرایط استقلال بد نیست اما متاسفانه یک عده از بیرون در حال خراب کردن شرایط تیم هستند. مثل این می‌ماند که یک نفر راهنما به راست می‌زند اما به چپ می‌رود. همه جا می‌نشینند و می‌گویند شرایط استقلال خوب است اما زیرزیرکی زیرآب شفر را می‌زنند.

جالب است آنها می‌گویند استقلال یک زمانی هم در لیگ سیزدهم جدول بوده، درست است که آنها در حال کنایه زدن به من هستند اما یادشان رفته همان سال استقلال قهرمان جام حذفی شد و بعد از ۵ سال به آسیا رفت. نمی‌دانم چرا آدم‌ها اینقدر زود گذشته‌ها را یادشان می‌رود.

این روزها شایعه حضور مربی جدید در تیم بیش از گذشته شنیده می‌شود؟

آنهایی که به شفر حمله می‌کنند یک روز وکیل مدافع وی می‌شوند و یک روز هم در حال زیرآب زدن او هستند اما من از روز اول حامی شفر بودم و الان هم هستم و تا روزی که این مربی در ایران باشد، هرکمکی که از دستم برمی‌آید انجام می‌دهم. اما باید بگویم در کار شفر دخالت می‌کنند و این اصلا به صلاح استقلال نیست.

در مراسم ختم مرحوم پورحیدری هم به فتحی مدیرعامل استقلال گفتم که در نتایج اخیر استقلال شفر مقصر نیست. آنها چند بازیکن طراز اول خود را به یکباره از دست دادند اما شفر کسی بود که آن‌قدر جرات داشت که دوباره در تیم ماند اما این را هم بگویم استقلال باید در نیم‌فصل قطعا تقویت شود. برای آمدن دستیار باید شفر درخصوص آن تصمیم‌گیری کند زیرا او سرمربی بوده و حرف اول را می‌زند. ما نباید به او چیزی را تحمیل کنیم چون این کار، درست نیست.

انتقاد از بازیکنان خارجی استقلال زیاد است؛ چه نظری درباره آنها دارید؟

در همان ابتدای فصل گفتم تیام را در تیم نگه دارید. آن موقع رقم ماندن وی ۴ میلیارد بود اما آنها این کار را نکردند و ۳ بازیکن جدید گرفتند که مطمئن هستم نزدیک به ۱۰ میلیارد بابت حضور آنها هزینه شده است. یک روزی با اسناد این آدمها را رسوا می‌کنم که هواداران استقلال بدانند که در این تیم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. همین اتفاقات باعث شده که تمرکز شفر به هم بریزد. به نظر من فتحی هوشیار است اما باید در این زمانها هوشیارتر عمل کند.

در مراسم ختم مرحوم پورحیدری نقل قولی از شما منتشر شد که ظاهرا از وزیر ورزش گلایه‌هایی داشتید؟

متاسفانه بعضی‌ها صحبت‌ها را درست انتقال نمی‌دهند. پرسپولیس و استقلال ۲ تیم بزرگ پایتخت هستند و حق آنهاست که به آنها کمک شود. من خواستم هر دوی تیم ها را یکجور ببینم و به آنها کمک شود. از هواداران فهیم پرسپولیس می‌خواهم در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه بروند و از تیم حمایت کنند.

پرسپولیس ظرفیت زدن ۳ گل را در ورزشگاه آزادی دارد. آنها مقابل کاشیما خوب بازی کردند فقط نتوانستند نتیجه خوبی را کسب کنند. من می‌خواهم در بازی برگشت فینال به ورزشگاه آزادی بروم و پرسپولیس را تشویق کنم.

فکر نمی‌کنید با این حرف‌ها هواداران استقلال ناراحت شوند؟

هواداران استقلال آنقدر فهیم هستند و می‌دانند بازی ملی است و ما باید در بازی‌های ملی به یکدیگر کمک کنیم. امیدوارم پرسپولیس بتواند در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 4047