تخفیف 50 درصدی خدمات گردشگری جزیره در «روز کیش»

يکشنبه،۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
تخفیف 50 درصدی خدمات گردشگری جزیره در «روز کیش»

گروه گردشگری - امکانات و خدمات تفریحی و گردشگری جزیره کیش در 20 آبان که «روز کیش» نام گرفته است با تخفیف ویژه 50 درصدی برای گردشگران همراه خواهد بود.

به گزارش پیام ایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا قائدیان، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش روز یکشنبه در تشریح ویژه برنامه های «روز کیش» گفت: تخفیف 50 درصدی در روز 20 آبان شامل کلیه برنامه‌های تفریحی و گردشگری و واحدهای اقامتی است تا این روز به عنوان روزی بیاد ماندنی در ذهن گردشگران و کیشوندان نقش بندد. 
وی همچنین از برگزاری مراسم نور افشانی و اجرای برنامه‌های موسیقی عمومی با حضور گروه‌های ملی و محلی در روز کیش خبرداد و افزود: بهره‌برداری از یک فروند کشتی تفریحی و گردشگری، رو نمایی و بهره‌ برداری از سامانه جامع ارایه و فروش خدمات گردشگری کیش، برگزاری مسابقه آشپزی دریایی بر روی کشتی‌های گردشگری جزیره و استقبال و پذیرایی از مسافران در مبادی ورودی به جزیره در پروازهای هواپیمایی کیش با شیرینی‌های محلی از دیگر برنامه‌های روز کیش است که توسط معاونت گردشگری تدارک دیده شده است. 

تخفیف 50 درصدی خدمات گردشگری جزیره در «روز کیش»
قائدیان اضافه کرد: روز کیش، روز نکو داشت کیش و تکریم مردمان صاحبدل و سخت کوشی است که به همت و توان آن‌ها این جزیره تاریخی و منحصر به فرد در مسیر توسعه، آبادانی و پیشرفت قرار گرفته است. 
وی با تقدیر مدیریت منطقه آزاد کیش به خاطر نامگذاری 20 آبان به نام «روز کیش» این رویداد را فرصت مغتنم برای ارج نهادن به منزلت کیش و مردمان آن و آشنایی هرچه بیشتر ساکنان نقاط مختلف کشور و گردشگران بین‌ المللی با داشته‌ها و ظرفیت های متنوع این جزیره عنوان کرد. 
قائدیان با اشاره به عضویت کیش در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد خاطر نشان کرد: رویکرد گردشگری کیش به عنوان یک 'مقصد رویداد محور' و برگزاری روز کیش می‌تواند یک مزیت ویژه به جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا اضافه کند. 
اولین آیین نکوداشت جزیره گردشگری کیش در روز 20 آبان با حضور گردشگران و شهروندان این جزیره برگزار می شود و امسال برای نخستین بار در این روز آیین و برنامه هایی ویژه برای معرفی هرچه بیشتر جلوهای فرهنگی و اجتماعی این جزیره به عنوان یکی ازکانون گردشگری کشور و منطقه برپا می شود. 
همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش این روز در حوزه ملی گفت: روز کیش فرصتی برای الگوسازی، معرفی توانمندی‌ها و تبیین شاخصه های برجسته زیست شهری این دیار کهن در سطوح محلی ملی و جهانی است.

 تخفیف 50 درصدی خدمات گردشگری جزیره در «روز کیش»
سعید پورعلی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای این روز در جزیره کیش پیش‌بینی شده افزود: در تلاش هستیم روز کیش را به جشنواره‌ای بیاد ماندنی وسرشار از پیام های موثر تبدیل کنیم و گام ها دیگری برای تحقق شهر خلاق برداریم . 
وی تصریح کرد: ساخت چنین آرمان شهری، نیاز به مشارکت همه شهروندان دارد، لذا این روز تمرینی برای ما است که همه با هم مسؤلانه با تقویت همدلی، به توسعه جزیره کمک کنیم. 
پورعلی از همکاری همه بخش‌های سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان‌ها و نهادها، اصناف، بازاریان، هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر قشرها در برپایی هر چه باشکوه‌تر این روز خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی در حوزه‌های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در جزیره پیش‌بینی شده که ارایه خدمات عمومی به کیشوندان و گردشگران با تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه از جمله برنامه های این روزاست . 
وی همچنین با اشاره به فراگیری آیین های ویژه نکوداشت روز کیش اضافه کرد: فضای عمومی جزیره متناسب با این روز تغییر می کند و انتظار این است که همگان بویژه بازارها، هتل‌ها و اماکن عمومی، در این تغییرات سهیم ‌شوند. 
انتهای پیام /

کد خبر: 4060