عضویت در کتابخانه ملی ایران رایگان شد

جمعه،۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
عضویت در کتابخانه ملی ایران رایگان شد

گروه فرهنگ و هنر - کتابخانه ملی ایران اعلام کرد به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب روز شنبه 19 آبان ماه 97 افراد واجد شرایط عضویت جدید در این کتابخانه، رایگان ثبت نام می شوند.

حداقل شرایط لازم تحصیلی برای عضویت در کتابخانه ملی، اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، سطح سه حوزه و نیز دکترای حرفه ای و کارشناسی ارشد پیوسته از ترم نه به بالا است.

براساس این گزارش افراد زیر نیز می توانند با حداقل مدرک پیش دانشگاهی (دیپلم قدیم) از خدمات سازمان استفاده نمایند:

پدیدآورندگان کتب و مقالات علمی و تخصصی که کتاب علمی ـ تخصصی تألیف کرده باشند و یا مقاله آنها در یکی از مجلات علمی با درجه ISI ٬ علمی ـ پژوهشی یا علمی ـ ترویجی چاپ شده باشد و یا در یکی از کنفرانس های بین المللی ارائه شده باشد.

عضویت در کتابخانه ملی ایران رایگان شد

به همین ترتیب نخبگان، مخترعان، حافظان کل قرآن، اهدا کنندگان مجموعه های نفیس به سازمان اسناد و کتابخانه ملی و اعضاء درجه یک خانواده آنها، دارندگان مدرک درجه یک دو و سه هنری با تأیید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانبازان و ایثارگران، معلولین جسمی ـ حرکتی٬ نابینایان٬ کم ـ بینایان و ناشنوایان، قهرمانان ورزشی ملی و جهانی، بازنشستگان دولت نیز می‌توانند به عضویت کتابخانه ملی ایران درآیند.

بیشتر بخوانید:

با کتابخانه‌های زیبای دنیا آشنا شوید

فیلمی از کتابخانه‌های کهن با معماری خاص

گفتنی است اعضای درجه یک خانواده شهدا٬ جانبازان و ایثارگران می توانند با حداقل مدرک لیسانس از خدمات این کتابخانه بهره مند گردند.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

کد خبر: 4121