پیش بازی پرسپولیس - کاشیما؛ ارتش سرخ بازمی‌گردد؟!

شنبه،۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
پیش بازی پرسپولیس - کاشیما؛ ارتش سرخ بازمی‌گردد؟!

گروه ورزش - امروز یکی از حساس‌ترین و شاید حساس‌ترین دیدار قرمز‌های پایتخت در طی دهه‌های اخیر باشد.

پرسپولیس نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله فینال این رقابت‌ها رسید. تیمی که همه اذعان دارند با وجود مشکلات فراوان و کمبود بازیکن و محرومیت از نقل و انتقال با همت و غیرت بازیکنان و مدیریت و مربی‌گری برانکو ایوانکوویچ کروات که توانست تحولی را در این تیم به وجود بیاوردبه اینجا رسید.

شاگردان برانکو در بازی رفت فینال با کاشیما که در ژاپن برگزار شد با وجود عماکرد خوب در نیمه اول در نیمه دوم قافیه را باختند و دو گل از این تیم دریافت کردند هرچند که تغییر ساعت خواب و شرایط آب و هوایی و کم مهره بودن پرسپولیس می تواند جزو عوامل تاثیرگذار بر این بازی باشد.

پیش بازی پرسپولیس - کاشیما؛ قرمزها بازمی‌گردند؟!

خلاصه بازی رفت را ببینید:

کاشیما 2 - پرسپولیس 0؛حالا همه امیدها به آزادی است

امروز و در بازی برگشت پرسپولیس با تکیه بر حمایت پرشور طرفداران خود از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی بازسازی شده برای فینال رقابت‌ها باید به مصاف تیم ژاپنی برود.

پیش بازی پرسپولیس - کاشیما؛ قرمزها بازمی‌گردند؟!

در این باره بخوانید:

AFC: پرسپولیس رکورد الهلال را شکست

بالاخره دستی به سر و روی این استادیوم کشیده شد

پرسپولیس در راه رسیده به فینال با حریفان سرسخت و متمولی دست و پنجه نرم کرد.آن‌ها در مرحله گروهی با السد قطر، نسف قارشی ازبکستان و الوصل امارات همگروه بودند و توانستند به عنوان سرگروه با 13 امتیاز بالاتر از السد 12 امتیازی صعود کنند.

در مرحله یک هشتم الجزیره امارات، یک چهارم الدحیل قطر و نیمه نهایی السد قطر را حذف کردند و در فینال حریف کاشیمایی شدند که قهرمان سال گذشته یعنی سوون سامسونگ را در نیمه نهایی حذف کرد.

اکنون باید دید که آیا پرسپولیسی‌ها می توانند همانند بازی های گذشته خود مانند آنچه در بازی با الدحیل رخ داد با وجود شکست در بازی رفت به بازی برگردند؟! اگر این امر با حمایت هواداران و تلاش کادر فنی و بازیکنان میسر شود می تواند هدیه خوبی برای پرسپولیسی‌هایی باشد که همیشه در کنار تیم خود در روزهای خوب و بد بوده‌اند و همواره این تیم را حماست کرده اند. 

انتهای پیام/

 

کد خبر: 4141