ستاره های فوتبال با اولین دستمزدشان چکار کردند؟

سه شنبه،۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
ستاره های فوتبال با اولین دستمزدشان چکار کردند؟

گروه ورزشی- ژاوی ارناندس:‌ هافبک سابق بارسلونا یک توستر برای مادرش خرید.

هریسون بارنز:‌ بازیکن تیم بسکتبال دالاس موریکس نخستین دستمزدش را برای خرید یک تخت خرج کرد. او در یک مصاحبه گفت‌: از کودکی دوست داشتم یک تخت خوب داشته باشم.

ادینسون کاوانی: مهاجم اروگوئه‌ای چند ملک در سالتو (یکی از شهرهای اروگوئه) و یک زمین فوتبال به مساحت ۱۳۷۶ هکتار خرید. این زمین ۵۰.۵ میلیون دلار ارزش داشت.

کلی اوبر: بازیکن تیم بسکتبال ویزاردز در کودکی با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو بود و شرایط به قدری برای او بد شد که مجبور شد با خانواده‌اش در ماشین بخوابد. او پس از نخستین دستمزدش یک خانه خرید.

استفن کری: بازیکن تیم بسکتبال وریرز ۳.۲ میلیون دلار را به خرید یک خانه در لس آنجلس اختصاص داد.

آردا توران: هافبک ترک تبار بیشتر دستمزد خود را به علاقه پدرش یعنی راه‌اندازی یک پمپ بنزین اختصاص داد. او یک زمین هم در استانبول خرید.

فلوید می‌ودر: این بوکسور پولدارترین ورزشکار جهان است. او با نخستین دستمزدش یک خانه ویلایی به ارزش ۸.۳ میلیون یورو در لاس وگاس خریداری کرد.

دیگو گودین: مدافع اتلتیکو مادرید به همراه دیگو لوگانو، هم بازی‌اش در تیم‌ ‌ملی اروگوئه یک کارخانه سیمان به نام سیمسا خرید.

گرت بیل: بازیکن رئال مادرید پس از انتقالش از تاتنهام به رئال مادرید یک کلوپ در کاردیف راه‌اندازی کرد.

جان لوئیجی بوفون:‌ دروازه‌بان ایتالیایی از شروع دوران ورزشی‌اش در کار خرید و فروش املاک مشغول بود. ارزش املاک او به ۲۰ میلیون یورو می‌رسد. این دروازه‌بان همچنین یک رستوران در شهر پیستویا دارد.

کریستیانو رونالدو:‌ مهاجم پرتغالی نخستین دستمزدش را به مادرش یعنی ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو داد تا او دیگر کار نکند.

کد خبر: 4320