برانکو: کی‌روش هم بدون موفقیت برکنار می‌شود

چهارشنبه،۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
برانکو: کی‌روش هم بدون موفقیت برکنار می‌شود

گروه ورزش - برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس در مصاحبه با سایت «slobodnadalmacija» کراوسی اظهاراتی جنجالی علیه کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان انجام داده و عنوان کرد که او نیز مثل مربیان خارجی غیر کروات بدون افتخار از سمتش اخراج خواهد شد.

برانکو ابتدا درباره اوایل حضورش در پرسپولیس گفت: وقتی به پرسپولیس آمدم تیم نیاز به دگرگونی داشت. آنها در رده پایین جدول بودند. ما اکنون با گذشت 3 سال قهرمان ایران هستیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم اما در این بازی حساس داور چینی در بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز ما را قربانی کرد چون گل دوم کاشیما آفساید بود ولی گل را قبول کرد. در این بازی دو کارت زردی که به نعمتی نشان داد درست نبود. ما در بازی برگشت تنها 13 بازیکن داشتیم و نتوانستیم به بازی برگردیم و شکست خوردیم.

وی افزود: در طول یک سال 3 رئیس باشگاه عوض شد و همچنین ما از جذب بازیکن محروم بودیم و در این شرایط 5 بازیکن اصلیمان را نیز از دست دادیم. ما واقعا در شرایط سختی قرار داشتیم و به نظرم رسیدن ما به فینال نیز نشان دهنده موفقیت ما بود. اما ایرانی ها از ما می خواهند هر چیزی که در طول حیاتمان وجود دارد را ببریم.

تیم های دیگر مثل السد بازیکنانی مثل گابی را داشتند که ماهانه یک میلیون یورو دستمزد می گرفت و همچنین آنها ژاوی را نیز در اختیار داشتند. دستمزد این دو بازیکن مشهور دو برابر دستمزد تمام بازیکنان ما بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اختلافی که اخیرا با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران داشت، گفت: ما قهرمان ایران هستیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم اما کی روش از این تیم ما تنها 2 بازیکن یعنی بیرانوند و نوراللهی را به تیم ملی دعوت کرد. او با وجود اینکه بازی برگشت فینال در تهران برگزار شد ولی نخواست در این بازی حضور پیدا کند.

او فردای این بازی به تهران آمد و تمرینات تیم ملی ایران را پیگیری کرد. بعد از تساوی ما مقابل کاشیما در فینال و قهرمان شدن ژاپنی ها یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی و دستیار کی روش برای قهرمانی آنها خوشحالی کرد. او امروز برای قهرمانی ژاپنی ها خوشحالی کرد اما فردا به بیرانوند در اردوی تیم ملی تمرین می دهد!

برانکو درباره مشکلش با کی روش این طور گفت: کی روش متوجه شده که من و کرانچار دوست قدیمی ام در ایران حاضر نیستیم که فوتبال را به دیگران بفروشیم. در ایران مربیان کروات موفق بوده‌اند مثل (استانکو، تومیسلاو ایوویچ، میرسلاو بلاوژیچ، زلاتکو کرانچار، فرانچیچ، وینگو بگوویچ و میاچ) اما مربیان بزرگ خارجی غیرکروات مثل مصطفی دنیزلی و جان توشاک و بسیاری دیگر بدون موفقیت از سمتشان برکنار شدند و کی روش نیز همین طور خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 4335