تصاویر جدید از نیسان مورانو 2019

شنبه،۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
تصاویر جدید از نیسان مورانو 2019

گروه فناوری - نیسان مورانو با چهره‌ای جدید و ارتقاء یافته در راه است. این تصاویر جدیدترین عکس‌های به دست آمده از نوع استتار شده مورانو پس از ماه مارس گذشته است.

احتمالا نمای جلوی این خودرو بیشتر از دیگر نواحی تغییر کرده و بیش از مدل‌های قبلی نمای تند و تیزی از خود نشان می‌دهد. جلو پنجره V شکل این خودرو هنوز شکل و شمایل خود را حفظ کرده، اما محیط پیرامونی آن تحول یافته و به همین دلیل  تفاوت نمای روبه‌رویی محسوس‌ به نظر می‌رسد. در جلوی خودرو نیز  شاهد استفاده از چراغ‌های روزتاب  LED هستیم. شاید محسوس‌ترین تغییر سپر ایجاد یک طراحی عمودی در بخش مرکزی آن باشد و ما تفاوت دیگری روی سپر خودرو نسبت به مدل‌های کنونی نمی‌بینیم. چراغ‌های جلو نیز با مدل روزتاب LED ارائه می‌شوند.

در این بخش انتهایی خودرو چراغ‌ها متفاوت ظاهر شده‌اند و استفاده از ساختاری متفاوت در این بخش غیر قابل انکار است.

مسلما در فضای درونی خودرو نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود. با وجود آنکه هنوز تصویری از کابین این خودرو در دسترس نیست، پیش‌بینی می‌شود در خودروی 2018 شاهد کنسول مرکزی متفاوت و صفحه نمایش 8 اینچی باشیم.

تصاویر جدید از نیسان مورانو 2019

از طرفی کمپانی سارنده تمامی مورانوهای پایه استاندارد را به ترمز اضطراری خودکار، سامانه هشدار برخورد از جلو مجهز کرده است. سیستم هشدار دهنده نقاط کور و حرکت روبه عقب ترافیکی در تریم SV و کنترل کروز هوشمند در مدل‌های برجسته  SL و SV دیده می‌شوند.

تصاویر جدید از نیسان مورانو 2019

مورانوهای کنونی  با موتور  3.5 لیتری 6 سیلندر و گشتاوری    325 نیوتون متری  توانی حدود 260 اسب بخار ارائه می‌کنند. اما براساس شایعات مدل‌های جدید 2019  از موتورهای 2 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برند که با گشتاور 380 نیوتن‌متر 248 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند.

تصاویر جدید از نیسان مورانو 2019

انتهای پیام/

منبع:موتور1

کد خبر: 4371